Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 250 van 622 EersteEerste ... 150200240248249250251252260300350 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.491 t/m 2.500 van 6220

Standaard

Na heel lang zoeken toch eindelijk eentje gevonden en vandaag (nieuw) opgehaald.
    Een Les Paul Standard DC. Op de foto lijkt ie een beetje oranje maar dat komt door mijn slechte fotografie. Kleur is transparant amber (gelig dus).
    Ik dacht altijd dat je ze overal kon kopen maar dat viel me nog vies tegen (of ik ben niet zo slim met zoeken).
    Maar goed, hier istie dan:

En natuurlijk zo trots als een aap met 7......

Senior Member

Thumbs up Perfect

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MD Bekijk bericht
    Na heel lang zoeken toch eindelijk eentje gevonden en vandaag (nieuw) opgehaald.
    Een Les Paul Standard DC. Op de foto lijkt ie een beetje oranje maar dat komt door mijn slechte fotografie. Kleur is transparant amber (gelig dus).
    Ik dacht altijd dat je ze overal kon kopen maar dat viel me nog vies tegen (of ik ben niet zo slim met zoeken).
    Maar goed, hier istie dan:

En natuurlijk zo trots als een aap met 7......
    En terecht!

Ik heb exact dezelfde hier naast me staan. Perfect in alles. En ze nodigt ook zo lekker uit om vanuit een natuurlijke positie hoog op de hals te spelen.

Mag ik vragen wat je ervoor hebt moeten betalen (nieuw, 2de hands?)?

GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Nieuw gekocht voor €1700. Heb eerst geprobeerd om er eentje uit Engeland te halen maar viste steeds achter het net. Over het algemeen ging het dan om de dc pro en niet de standard. Het scheelde uiteindelijk niet eens zo heel erg veel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MD Bekijk bericht
    Nieuw gekocht voor €1700. Heb eerst geprobeerd om er eentje uit Engeland te halen maar viste steeds achter het net. Over het algemeen ging het dan om de dc pro en niet de standard. Het scheelde uiteindelijk niet eens zo heel erg veel.
    Zie, ik WIST dat ik een goede deal had gemaakt! (€1300,- nieuw)
    Maar als jij er net zoveel plezier er aan gaat beleven als ik, dan is ze iedere cent dubbel en dwars waard!

Geniet ervan een speel ze!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

Standaard

MD: Hele mooie Les Paul... ik zag de Foto's en dacht hier MOET Vulvasonic wel warm van lopen... en idd. Naar beneden scrollend weer zijn enthousiasme..
    Geweldig ;-)
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Ach, ik breek graag een lans voor dit soort ondergewaardeerde modellen.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

Standaard

Zo, het wordt maar eens tijd dat ik weer eens een foto'tje post.
    Ik heb een jaar of 2 geleden een BFG gekocht.. Gelijk de hele gibsonverslaving te pakken.

Anderhalf jaar later ging mijn droomwens in vervulling. Ik had eindelijk genoeg geld voor een Custom Shop Les Paul.
    Ik ben naar Maxguitar in Den Haag gegaan, daar 4 verschillende modellen geprobeerd en uiteindelijk is het deze geworden:

een echte Gibson Les Paul Custom Shop VOS Reissue van 1958. Een plaintop met washed cherry finish. in 1 woord SUPER!

Nu heb ik 'm al ongeveer een half jaar en elke keer als ik er naar kijk of op speel.. tja het gevoel is niet te omschrijven.

FOTO'S!

en nog een plaatje van de bfg

Groetjes
    Danny

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Gitaren en tuintafels.... Killercombinatie
    Mooie lps danny.

Senior Member

Standaard

Mooie gitaar, die R8!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

*plain top alert* echt prachtig ding!
    Zoekt (Blues)Muzikanten! PM!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten