Doen! Ik heb al n mooie foto om te posten. Met dank aan de gitaarnetters![]()
Doen! Ik heb al n mooie foto om te posten. Met dank aan de gitaarnetters![]()
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Als iemand van mijn stuff wat moois wilt maken, houd ik me ook zeer aanbevolen!
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender StratocasterOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Zo, nu eerst even een foto van m'n bescheiden collectie, plus mijn meest recente aankop: een Richwood basje (zie mijn topic in Basgitaren).
Beschrijving: zie sig
Op de Telecaster komt er nog een nieuwe brug, nieuwe stemmechanieken en nieuwe pups.
Verder ben ik hier erg blij mee, het is genoeg voorlopig voor mij, ik kan nog steeds voor geen meter spelen![]()
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender StratocasterOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
Het is ondertussen al weer een tijd geleden, dus :
![]()
HOLY SHIT!
X 3!!
Woow! heeeel netjestoffe collectie!
Enige wat ik nog mis is eigelijk een toffe Fender Telecaster maar mén, pracht collectie, jammer dat de foto opzich van slechte kwaliteit is. Wat voor amps gebruik je verder? Zie daar 4 Marshall kasten staan, ben wel erg benieuwd wat voor heads je dan gebruikt![]()
Geen spiegel, is gewoon een Marshall poster op de deur.
De 4 cabs zijn wel echt; vroeger speelde ik op 2 JCM 800 stacks. De heads (2203) heb ik verkocht toen ze nog niet zo "gewild" waren. Nooit doen dus; alle oud materiaal word wel weer populair..
Heb maar 1 amp voor het moment (al sinds 1999) : TSL 100.
Die klinkt goed als ie luid staat (power amp tubes moeten goed werken!
En de gitaarpickups zijn zeker ook heel belangrijk..
Favorieten/bladwijzers