Nee, ik vind het ietwat typisch dat je je behuizing overdwars gebruikt. Op deze manier zit je naar mijn mening snel met je voet tegen een potmeter aan o.i.d.
Een aantal pedalen van catalinbread hebben dat ook, en daar vind ik het ook niet optimaal. Het moet ook maar net passen op je pedalboard.
Het is overigens niet bedoeld als kritiek hoor! Ik was gewoon benieuwd naar je beweeg redenen, omdat het naar mijn mening niet echt praktisch is.
![]()
the noenes at myspace:
the noenes
gutshot?
Ik zou de knoppen in een matrix zetten (zoals bijvoorbeeld bij de zendrive) en dan de schakelaar helemaal in de hoek drukken. Nee, dan kan er geen batterij meer in, maar dat vind ik persoonlijk toch overbodig.
Of gebruik gewoon een grotere behuizing. In heetst van de strijd zou ik geheid op een potmeter gaan staan i.p.v. de schakelaar.
ja ieder zijn ding natuurlijk.
Over smaak valt niet te twisten.
the noenes at myspace:
the noenes
Zo, even wat gevonden op TGP:
En dan doel ik op het pedaal onder de fuzzfactory. Dat lijkt me een stuk praktischer qua indeling, en minder schop-gevoelig.
Ja, maar dan zitten je jacks weer op zo'n lelijke plek
Mijn beweegreden is puur cosmetisch voor de plaatsing van alles. Als mensen iets bestellen vraag ik ook altijd een schetsje van waar zij de knoppen willen. Sommigen verkiezen mijn manier omdat ik dan ook een mooiere afwerking kan geven.
Die jacks zitten juist retehandig man!
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Eindelijk nog eens tijd om te spelen (tussen het blokken door) en heb net het volgende ontdekt:
Obviously Cloned Drive
+
Box of Rock en SHO
=
(lekker!)
Tot zover mijn spammoment.
Nu voor de serieuzere mensen: enkel nog mijn nieuwe Real Tube Screamer (Nijboertje) afwerken en dan een neovibe bouwen en mijn bord is af. Er is dan nog wel wat plek voor een klein pedaaltje, maar dat komt er zoiezo niet meteen. Enige dat nog kan komen is een LDR doosje om de feedback van mijn zelfbouw delay te beïnvloeden.
Nou nou, valoosj![]()
Kennis is spreken,
wijsheid is luisteren.
Rock on good people!
Favorieten/bladwijzers