Ik heb een berg Ge trannies om een serie fuzz pedalen te bouwen. Dat staat dus op de planning voor na mn pedalboard. Maar... eerst nog een tijdje aan mn pedalboard werken.
Voordeel van de verhuizing is dat ik nu wel een dedicated fx-bouw kamer heb![]()
Ik heb een berg Ge trannies om een serie fuzz pedalen te bouwen. Dat staat dus op de planning voor na mn pedalboard. Maar... eerst nog een tijdje aan mn pedalboard werken.
Voordeel van de verhuizing is dat ik nu wel een dedicated fx-bouw kamer heb![]()
Afwerking is weer eens enorm mooi!
Alleen ik vraag me nogsteeds af waarom je van die wazige lay outs hebt qua pots/switches, dit is toch niet praktisch?
Ja ach, ben veranderd en je werk is een stuk beter geworden.
Bij mij moeten pedalen hufterproof zijn, simpel![]()
De delay ziet er strak uit. De OCD vind ik ook een beetje maf qua lay-out.
Wat is eigenlijk de achterliggende gedachte erachter, past 'ie zo beter op't pedalboard?
De meeste van mijn zelfbouw pedalen op mijn bord zijn op dezelfde manier gemaakt. Box of Rock, Crunch Box, Big Muff, looper, Tremolo, SHO en nu ook de OCD. Ik vind het een aangenaam formaat om mee te werken en het leent zich perfect tot mooie afwerkingen. Het heeft gewoon mijn voorkeur
Wat je zegt over mijn werk is inderdaad wel waar. Als ik nu kijk naar mijn eerste pedalen, zowel vanbinnen als vanbuiten ben ik er veel op vooruitgegaan door te weten hoe je iets moet aanpakken en ik ken de materialen beter. Alsook de simpele trucjes waar je gewoon moet achterkomen door het gebruik en te proberen. Mijn Big muff is nu de eerste die ik opnieuw ga maken zodat ie er beter uitziet.
So much to do and only 24 hours a day![]()
Favorieten/bladwijzers