Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 684 van 1214 EersteEerste ... 1845846346746826836846856866947347841184 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.831 t/m 6.840 van 12136
    Senior Member

Standaard

ah thanks guys

Rik vd Meulen: het 'geverfde' pedaal is een Landgraff Mod, gebaseerd op een Rat. Gebruik hem gestacked met de dual drive voor Gilmour-achtige leads.

ricktekent: ik zoek op dit moment niet echt een authentiek univibe geluid maar een wat 'netter', meer phasey geluid. Daarvoor is de Mofaux helemaal goed. Voor het echte univibe geluid komt de mofaux 'not even close' bij de Ultravibe. Ultravibe is wat mij betreft echt de ultieme univibe, zie ook mijn post in de vibe & fuzzes thread, maar YMMV. Als je de Mofaux en Ultra naast elkaar hebt valt eigenlijk pas op hoe groot het verschil is tussen die twee...

cheers,

Practice cures most tone issues - John Suhr

Standaard

Aha, oja ik las zoiets inderdaad!

Standaard

Na lang op een stack te hebben gespeeld wilde ik compacter worden.

Nu heb ik de mogelijkheid om met alleen mijn pedalboard en gitaar + snoer op pad te gaan.
    Het board kan op een poweramp, clean input gitaaramp of rechtstreeks op de PA. Ik heb geen patchaansluiting voor het aansluiten op de FX gemaakt.

Daarnaast heb ik een 2HE rackje met Sennheiser IEM en Shure Wireless PGX.
    Voor de zekerheid zit daar ook een 1 HE Rocktron Velocity in, zo kan ik ook altijd nog een cabinet meenemen.

Op het pedalboard: Git --> Korg Pitchblack --> JH-1 Wah ( + mods ) --> Boss NS-2 --> Koch Pedaltone, || in de FX loop: EHX MM Hazarai en EHX Holy Stain. Alles met George L's gepatched.

Patchbox achterzijde gewoon van hout, met neutriks en een powercon. Stroomvoorziening binnenin dmv opbouw stekker doosjes in de linker en rechterhoek van de showmaster 48 case.

De sleuf bovenop de zwarte plank is bewust gemaakt. Deze plank klemt er nu precies op.

------------------------------------------------
    af en toe flink op de plank ragguh is gewoon nodig!

Senior Member

Standaard

@Il Falco:
    Pedaltone is een 3+-kanaals buizenpreamp met ingebouwde speaker sim en een 0,5 watt poweramp. Hiermee ga ik rechtstreeks naar de P.A., dus net als De Kuif zonder versterker.

@Joene:
    Heb 4 jaar geleden ook al een Plexitone gehad, die zit nu op Barry's bord (dacht ik).

Enige minpunt van de pedalen die ik nu heb, is de verschillende soorten voedingen:
    1. Pedaltone - 12V~ 1,5A
    2. JamMan - 9V~ 1,2A
    3. TimeFactor - 9V= 1,2A (pos. ground)
    4. TurboTuner en Wah - 9V (neg. ground)
    5. Carl Martin is (gelukkig) 230V
    Ik zit er aan te denken om ook nog m'n wireless te integreren, dan komt er weer een adapter bij van 12V=........

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Awhh owke! hijs behoorlijk fan van dat ding!, ik ook alleen is die wel vrij donker vind ik. en geeft wat ruis mee, toch maar eens zo'n ISP Decimator.

Hnmm jah das inderdaad minder!, op me nieuwe plankje draait alles gelukkig op 9volt. Incl de Nova delay. Lekker makkelijk, allemaal met een One Spot.

PS, je had toch een EHX delay? waarom nu de Eventide?
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dekuif Bekijk bericht
    ......
    De sleuf bovenop de zwarte plank is bewust gemaakt. Deze plank klemt er nu precies op
    ........
    Mooi board is dat geworden maar hoe bedoel je dat met die sleuf?
    Waar klemt de plank precies op en waarom die sleuf?

Standaard

De sleuf valt om een plank heen die rechtop staat. Daar zitten ook de aansluitingen in.
    Om de rechtopstaande plank zitten iets lagere plankjes waar de bovenste plank op rust.

Daarnaast rust de bovenste plank op de uitstekende potnagels aan de binnenkant van de case.

Op deze manier kan ik er snel bij mocht dat nodig zijn. En door de sleuf gaat de plank niet schuiven.

Senior Member

Standaard

De sleuf valt om een plank heen die rechtop staat. Daar zitten ook de aansluitingen in.
    Om de rechtopstaande plank zitten iets lagere plankjes waar de bovenste plank op rust.

Daarnaast rust de bovenste plank op de uitstekende popnagels aan de binnenkant van de case.

Op deze manier kan ik er snel bij mocht dat nodig zijn. En door de sleuf gaat de plank niet schuiven.
    Mooi gemaakt! (popnagels is dus met 2 p's, dit terzijde)
    Die extra ruimte bij de sleuf is voor koeling van de adapters neem ik aan?

Standaard

Jup, een beetje lucht moet wel weg kunnen, overigens kan de warmte ook naar voren. er zit namelijk geen tussenschot in. ( zeg maar als je de EHX MM Hazarai weg zou halen, dan zie je de adapter gewoon zitten )

Betreft de popnagels.... ik was ook bezig met het modden van een wah met een potmeter...zo haal je nog wel eens wat door elkaar...

Standaard

Betreft de popnagels.... ik was ook bezig met het modden van een wah met een potmeter...zo haal je nog wel eens wat door elkaar...
    Zou ik niet doen.. popnagels in je wah schijnen niet zo best te klinken...
    Alhoewel H. Huisjes het wel heeft gedaan met z'n WH-10 dacht ik..

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten