Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
@mac:

ik wil 'm ook!!! het is trouwens geen flame op de bfg, maar gewoon een ruwe carve

Ik wil de dean hands without shadows pickup ingooien in de hals, das de signature van michael angelo batio. In de brug. tja weet 't nog niet... Twijfel tussen de baker patch (zo heet ie geloof ik...) dies wat hotter, wat steviger in de mids en laag, of de 'mountain of tone' van leslie west. die is enorm rauw, vet, ranzig, scheurt als een tierelier, megagoeie pinches, maar de baker heeft dat ook. En dan wil ik nog een tweede van deze (ghehe, heb ik 7 gibsons!!) voor de michael schenker Lights Out pickup set. Een keer rood, een keer bruin. lijkt me wel mooi (hoewel... i kheb dan DRIE rooie LP's...)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die leslie west (mountain of tone) vooral dat "rauw" spreekt me wel aan. Maar wat versta jij onder rauw?

Om even te verduidelijken wat ik onder rauw versta:

Het geluid van Slayer zoals die ze live gebruiken
Het geluid van St Anger van metallica.

Als je dat bedoeld dan is het wel wat ik zoek, Dit geluid krijg ik bijvoorbeeld uit mijn strat met dimarzio implantaten met een klein beetje gain er op. Heel gek maar die klinkt echt als een nazi sergeant die thuiskomt en zn vrouw met een jood in bed vind. Dat wil ik dus ook met deze LP en de duncans klinken eigenlijk te mooi. Begrijp me goed hoor hij scheurt als valentino rossi op z'n motor met een nauwkeurigheid van een chirurg en dat is allemaal heel mooi maar dat wil ik dus niet in deze gitaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht
duister gitaartje :6:

Vet!
Hell YEAH thnx