Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 678 van 1214 EersteEerste ... 1785786286686766776786796806887287781178 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.771 t/m 6.780 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Mooi bordje, maar daar kan echt nog een hoop meer op!
    Kan..., maar hoeft niet Wil er alleen nog een tremolo bij (weer). Die kan er wel bij als ik iets langere patchkabels heb voor de T-rex. De voeding zit er bovenop omdat klittenband de voeding niet vast kan houden aan de onderkant en ik nog geen goede methode heb gevonden om het te bevestigen.

Dat ziet er netjes uit, wat voor een board is dat?
    Gewoon een pedaltrain junior.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkV Bekijk bericht
    Kan..., maar hoeft niet Wil er alleen nog een tremolo bij (weer). Die kan er wel bij als ik iets langere patchkabels heb voor de T-rex. De voeding zit er bovenop omdat klittenband de voeding niet vast kan houden aan de onderkant en ik nog geen goede methode heb gevonden om het te bevestigen.

Gewoon een pedaltrain junior.
    In dat geval, mooi bordje!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Wie kent dit systeem?
    http://www.lavacable.com/lava.html Lava Solder-Free Pedal Board Kit
    Is dit compacter dan de George L's? Ik vind de George L's soms wel wat dik...
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Wie kent dit systeem?
    http://www.lavacable.com/lava.html Lava Solder-Free Pedal Board Kit
    Is dit compacter dan de George L's? Ik vind de George L's soms wel wat dik...
    Ik ken het niet, maar vind eigenlijk Mogami 2528 kabel met Neutrik NP2RX haakse pluggen veel interessanter...

Standaard

@ MarkV:

Of je kan gewoon iets meer klitteband gebruiken, of je zet hem vast met tie-wraps. Ik zag laatst het bord van DML (of die plaatste in ieder geval de foto) waarbij dat gedaan was met One-spots.

Of was Dude dat nou? Anyway; dat kan ook.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    @ MarkV:

Of je kan gewoon iets meer klitteband gebruiken, of je zet hem vast met tie-wraps. Ik zag laatst het bord van DML (of die plaatste in ieder geval de foto) waarbij dat gedaan was met One-spots.

Of was Dude dat nou? Anyway; dat kan ook.
    Klittband zat overal erop, maar liet toch los (niet het klitteband van elkaar, maar het klitteband van de voeding). Zal het wel weer eens proberen als ik beter klitteband heb. Tie-raps kan ook hoor, maar had er geen die lang genoeg was. Opties te over, maar het is nu niet echt belangrijk.

Thanks!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Ik ken het niet, maar vind eigenlijk Mogami 2528 kabel met Neutrik NP2RX haakse pluggen veel interessanter...

Maar die nemen zo te zien sowieso meer plaats in dan de George's.
    Of niet?
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Maar die nemen zo te zien sowieso meer plaats in dan de George's.
    Of niet?
    Die paar mm kan ik wel missen. Ik vertrouw niet gesoldeerde kabels niet. Op de een of andere manier denk ik dat je dan de kabel er zo weer uit kan trekken. Nou gebeurt dat op een pedalboard nauwelijks, maar toch...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Is dat 'kamerbreed' klitteband op je bord? Zo ja: mag ik vragen waar je dat gekocht hebt?
    Dat klopt en ja, dat mag je ook vragen.

Ik heb het via een ebaywinkel gekocht, want in Nederland heb ik het nog nooit gezien:

http://stores.ebay.com/LYT-PEDALBOARDS
    (of mag ik zo'n link niet plaatsen??)
    Had hier snelle levering (weekje geloof ik) en geen importkosten o.i.d.
    Kleeft perfect! Veel beter dan die losse stripjes. Het tapijtje bevat uiteraard de lusjes kant van het klittenband, de pedalen heb ik beplakt met strookjes "haakjes" band (die kreeg ik erbij).
    Laatst gewijzigd door stratman1976; 12 januari 2009 om 18:05

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Nog een vraagje over die showmaster case: is de "drempel" laag genoeg dat je gelijk pedalen aan/uit kan zetten, of dien je de pedalen nog op een verhoginkje te zetten?
    Voor de meeste pedalen is het wel te laag. Boss enzo. EHX pedalen gaan wel in 1x goed, want die zijn wat hoger en hebben alleen zo'n knop als schakelaar. Bij die Boss pedalen zit je met een heel klepje wat beweegt en zit je ook altijd met dat schroefje waarmee je het open kan doen aan de voorkant..

De "drempel" is 5 cm, ik heb er dus een verhoging onder, dat vind ik ook bij de wat hogere pedalen beter "trappen" zeg maar

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten