Ik gebruik wat extra ductape aan de onderkant, werkt ook wel goed![]()
Nee, ik heb het onderop een zelfbouwplank geplakt. Op een parket/laminaatvloer lijkt mij het idd niet goed voor de vloer maar ik heb al die tijd nooit een podium betreden waar ik mij zorgen ging maken over de vloer. En thuis gebruik ik dit board niet, daar heb ik een "huisboardje" voor.
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
veels te veel gelul hier, post is effectenboards!! :P
Zo, even weer een kleine update. Whammy is er bij gekomen en een Korg Pitchblack. Erg goede tuner, nauwkeurig en duidelijk afleesbaar. Geen last van bijgeluiden of wat dan ook tijdens het stemmen. Mooi compact (even groot als een MXR pedaaltje). Ik ben er te vreden mee. Was nog even aan het twijfelen tussen de DT-10 maar vond de pitchblack prima en compact en het verschil van 20 euro vond ik te veel. De DT-10 had niet meer voordelen die die 20 euro waard zijn. Beide erg goed, samen met H.Huisjes uitgetest maar we zijn toch voor de Pitchblack gegaan(was erg gezellig Henri
, btw je board word erg vet man, ben benieuwd!).
Ik laat mijn board voorlopig even zoals ie nu is. Eerst nog een paar pedaaltjes verzamelen en dan ga ik een "definitief" board maken. Ik zit te denken aan een Showmaster 48 case en die om te gaan bouwen maar wil eerst de case zelf in real life zien voor ik hem ga bestellen. Misschien eerst eens even een concept maken en een goede voeding halen. 4 adaptors is ook niet echt handig.
![]()
Hoe gebruik je die 2 delays? Delays stapelen, of om zo 2 delay settings te hebben?
Trouwens, die rechtse staat niet goed ingesteld (als ik het stickertje mag geloven)
Ziet er goed uit Robert!
Kom maar 's weer langs om mijn case te bekijken.
Ik heb gisteren m'n board (half af) mee gehad naar de oefenruimte.
Alles paste erin dus ook m'n Replifex, multikabel en overige kabels en adapters.
Het weegt wel wat maar de case is lekker compact.
Ik had wel last van wat extra brom. Weet nog niet waar dat aan ligt.
Zou kunnen dat het kwam omdat ik het snoer van de OneSpot niet uitgerold had (bedacht ik me achteraf).
Misschien ook door de goedkope patchkabeltjes of doordat de patchkabeltjes en Daisy Chain te dicht op elkaar zitten?
Dit weekend hoop ik hem verder af te maken. Daarna weer foto's.![]()
De OneSpot zat 2 m. verderop in een stopcontact.
Anyway, bedankt voor de tip. Kan ik er in de toekomst rekening mee houden.
Favorieten/bladwijzers