Wow, Valoosj, die mini-amp is echt superstrak bedraad man!
Wow, Valoosj, die mini-amp is echt superstrak bedraad man!
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
respect!! .
De voeding is voor de buffer en de LED (die ik nog moet bestellen).
Om aan te geven hoe klein de behuizing is:
meer info
Haha, mooi Harold, erg mooi. Maar vanuit estetisch standpunt vind ik die jack langs boven dan niet mooi. Gaat die trouwens de behuizing niet raken als je er een jack in steekt?
Vandaag net een reeks pcb's geëtst, onder andere voor de mini phase 90 en de mini Box f Rock. Het etsen voor anderen ben ik een beetje aan het afbouwen aangezien het echt een heel gedoe is en de meesten beginnen te zeuren over de prijs. Pm maar een keer wat je nog wil hebben, als ik het nog heb liggen kan het, maar ik ga nu niet meteen weer etsen.
PS: mijn Ruby op de vorige pagina is nog 'mini-er' als je ziet wat daar allemaal in zit.![]()
Nope, hij raakt de bodem nietIk heb 'm expres bovenop gedaan omdat dat makkelijk inprikken is indien nodig (alleen als ik niet wireless speel dus, wat doorgaans alleen bij repetities is)
Ik wil nog een Condor speaker/cab sim (printje) bouwen voor de Sansamp G2 die ik net gemaakt heb...
Harold het spijt me, maar momenteel heb ik niet de tijd om opnieuw te etsen. Vraag het eens aan Matellica? Die wil toch zo graag geld verdienen
En even onze kleine uitdaging winnen...
Mini phaser! Ik wacht enkel nog op een nieuwe behuizing om deze phaser met depth, speed en feedback control in een A behuizingkje te proppen.
Hier alvast de test met een compleet kapotgeboord geval om te tonen dat het wel degelijk past.
![]()
Favorieten/bladwijzers