ik snap zo'n board met pedalen van 1 merk echt niet...
Als ik het een beetje snap word dit gewoon een board voor thuis ipv. te gebruiken tijdens op tredens. voor thuis zijn al die Boss pedalen gewoon hardstikke leuk en prima! Daarbij, hij wilt ze verzamelen.
Ik heb zelf dus een hele klap Boss pedalen maar gebruik ze lang niet allemaal. en paar staan er standaard op m'n board zoals de delay's en een chorus. De rest ligt in de kast als verzameling (niet erg actief met verzamelen meer, maar komen nog wel leuke pedalen bij denk ik) maar komen er regelmatig uit, beetje mee klooien en doen, combineren met andere merken etc en zo kun je tot hele leuke nieuwe sounds komen. Zie het als verzameling. Iemand die Ferrari's verzameld, drukt er toch ook niet zomaar een Lancia tussen?
Ik denk dat ik met mijn rackje idd niet gauw de Bosspedaaltjes het podium op sleep...
Maar voor thuis is het leuk! Ik had ook Ibanez pedalen kunnen sparen maar er zijn gewoon veel meer Boss pedaaltjes en er zijn heel veel leuke tussen...
tis gewoon een hobby denk ik. en als het niet bevalt verkoop ik alles weer en koop ik er weer wat ander moois voor
het lijkt me gewoon enorm leuk om elke keer weer andere pedalen op mn boardje te hebben![]()
Screw you guys, I'm going home!!!!
Alles wat boss ooit geproduceert heeft aan pedalen zit in de gt8 (heb je hem weer met zijn gten wat mij betreft is het allemaal knudde als je er prof. gebruik van wilt maken...leuk voor thuis dat wel.
De gt8 is alleen goed voor voorversterking cosm en noise gate en wah's..de rest kan zo de plee in
Het gaat mij echt om de emotionele sfeer rond zo'n gekleur klein pedaaltje. en al helemaal om een rits van die dingen
de lijst wordt al groter...
vandaag besteld de HM-3
dan wordt de lijst:
HM-3
OS-2
SD-1
DS-1
MT-2
Die laatste heb ik al!![]()
Screw you guys, I'm going home!!!!
Hier nog wat vergelijkingen in pedaaltjes en versies... (SD-1, CE-serie, etc...)
Favorieten/bladwijzers