Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 667 van 1214 EersteEerste ... 1675676176576656666676686696777177671167 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.661 t/m 6.670 van 12136
    Senior Member

Standaard

Vanwaar 3 one spots?

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Gaaf dat je Death by Audio hebt. Hoe bevalt ie? Wil daar zelf ook nog eens wat van scoren.
    alsof je speaker naar de kl*te is. Maar dat is precies waarvoor ik em wilde hebben. Daarnaast kan die ook als een gek oscilleren.
    Het scala aan fuzz sounds is heel breed en het is in het begin even zoeken wat je er allemaal uit kan halen; alle knopjes reageren op elkaar. Een uniek boxje als het in je stijl past.
    Beetje vreemd, maar wel lekker zegmaar

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Vanwaar 3 one spots?
    1 voor de moog, 1 voor de muff, CS-3, loop-switcher en TU-2, en dan nog 1 voor Fuzz gun, Blender, BF-2 en PH-3. FM-4 heeft ook eigen voeding.

Voorheen wisselde ik nog wel eens wat effecten en met die one-spots vond ik het dan eenvoudig varieren (verschillende connectoren etc).
    Ik weet dat er ook nog wel andere voedingen zijn, maar ben d'r geen expert in. Voorlopig blijft dit wel mijn opzet. Zou je nog een andere oplossing weten?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dekeyzer Bekijk bericht
    1 voor de moog, 1 voor de muff, CS-3, loop-switcher en TU-2, en dan nog 1 voor Fuzz gun, Blender, BF-2 en PH-3. FM-4 heeft ook eigen voeding.

Voorheen wisselde ik nog wel eens wat effecten en met die one-spots vond ik het dan eenvoudig varieren (verschillende connectoren etc).
    Ik weet dat er ook nog wel andere voedingen zijn, maar ben d'r geen expert in. Voorlopig blijft dit wel mijn opzet. Zou je nog een andere oplossing weten?
    Een andere oplossing zou bijvoorbeeld de Voodoo Lab Pedalpower 2 zijn. Ikzelf gebruik nu ook een onespot maar voedt met 1 onespot alle pedalen op mijn board, maar ik ben dan ook gedownsized

Senior Member

Standaard

Dit is m'n pedalboard die ik ruim een jaar geleden in elkaar gebouwd heb. Het is een showmaster 24 case. Een vrij compacte pedalboard voor rhytm gitaarwerk.

Gewoon een houten frame ingemaakt, stekkerblok onderin verwerkt met een one spot adapter. De bekleding is hoedeplank stof.

Hier en daar is hij nog een beetje rommelig maar binnenkort toch nog een paar pedalen veranderen.

Senior Member

Standaard

mooi, hoe is die nano small stone?

Senior Member

Standaard

Woooaa leuk!

Senior Member

Standaard

Patchbakkie is mooi strak!
    Kennis is spreken,
    wijsheid is luisteren.

Rock on good people!

Senior Member

Standaard

Gisteren samen met Robert en m'n broer naar Musik Produktiv geweest. Was beregezellig toch Robert?
    We hebben de MXR GT-OD en de Maxon OD808 naast elkaar vergeleken op mijn versterker (JCM800) en een Framus 2x12 van de winkel.
    De GT-OD had een iets betere sound maar ook behoorlijk wat meer ruis dus vandaar dat het de OD808 geworden is.

Ook hebben we de Pitchblack en de DT-10 (Korg pedaltuners) met elkaar kunnen vergelijken.
    Robert wilde eigenlijk liever de DT-10 had ik de indruk.
    Mij maakte het niet veel uit.
    Het prijsverschil van €20,- was in het voordeel van de Pitchblack.
    Fijn dingetje tot nu toe.
    Ik heb 'm alleen alweer gemold waarschijnlijk omdat de 9 V Output het niet meer doet.
    Waarschijnlijk is dit gekomen omdat m'n zelf gesoldeerde 9 V kabeltje verkeerd om was gesoldeerd. Hij heeft het daarvoor wel even gedaan met een One Spot.
    Maar ach, ik ga die optie toch niet gebruiken omdat ik een Daisy chain ga gebruiken.

Ik zit erover te denken om geen vaste aansluitingen te maken in de case maar gewoon een aantal female stekkers achter in de case te leggen waarop ik de verschillende (male) stekkers aansluit.

Dit worden:

1 gitaar input - 6.3 jack.
    1 gitaar output - 6.3 jack
    1 JVM footswitch (signaal kabel)
    1 midi stekker (misschien XLR stekkers van maken?!)
    1 9 V stekker (Onespot via de Replifex)

Vandaag weer een stukje verder gekomen met m'n board:

Senior Member

Standaard

mijn board

2 verdiepingen, met eronder de stroom en kabels en meuk.

Gitaar -> Bad monkey -> Artec parametric EQ -> Metal muff -> ds2 _> amp

oja die vreemde box daaro rechts... is de remote voor de ds 2

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten