goed plan! Maakt mij op zich niet veel uit waar we heen gaan, als het maar gezellig word![]()
Thanks Robert!
Die pulsar bevalt goed voor thuis! ( heb hem nog niet live geprobeerd! )
Ik wacht op een BBE Mind Bender , das een chorus en vibrato in 1.
Gekocht bij Musik Produktiv, maar bleek een enorme ruis in te zitten. Dus terug gestuurd met bon en al.
Zeggen zij dat er geen bon bij zit, en krijg nu al 2 week geen reactie meer.
vandaag maar eens bellen!
----
// City Of Life //
hee Joene, die BBE klinkt goed. Laat even weten hoe die klinkt als je hem hebt, lijkt me namelijk een interessant pedaal.
wat slecht trouwens van MP, ben ik niet van ze gewend, normaal gesproken altijd prima service. Heb he toevallig geen kopie gemaakt van de rekening?
Succes met de afhandeling![]()
Hee hij klinkt goed! lekker vol en dik, vibrato is ook geinig! zodra ik hem weer heb en langer dan een dag zal ik je vertellen wat ik er echt van vind
Ik heb toevallig geen Copy gemaakt, maar goed ik zal ze nu eens bellen!
Edit: net gebelt ,begin volgende week word die gemaakt en terug gestuurd naar mij! hopelijk is dit ook zo ( wacht al bijna 2 maanden nu.... )
Laatst gewijzigd door JeroenSchaaf; 2 januari 2009 om 09:46
----
// City Of Life //
Ai jammer, eigelijk moet je dat altijd doen voor alle zekerheid, een kopie maken. Kost je hoogstens 5 cent (of je doet het gewoon op het werk)en kan je veel ellende besparen.
Z'n BBE is wel interessant namelijk misschien als alternatief voor een Boss CE-1. Het zal natuurlijk niet een CE-1 vervangen maar het zou misschien een goed alternatief voor mij kunnen zijnIk wil namelijk een chorusen vibrato gaan gebruiken voor wat Hendrix-achtige dingen.
Nouja als het goed is het nu opgelost en word die binnenkort opgestuurd ( weer een les geleerd copy copy copy! )
Check youtube ook eens voor het pedaaltje staan wel een aantal filmpjes op!
----
// City Of Life //
We zouden haast een "post je showmaster 48 case" topic kunnen starten joh.
@ H Huisjes
Goed bezig man, ben weer onder de indruk van he spullen !!
komt er nog een patchbox in ?? ruimte zat toch ? en dan ben je gelijk van het geouwehoer met die slappe input van de jvm footswitch af.
Goed idee trouwens met die latjes, komt daar een plank overheen waar alle pedalen op komen, kan je mooi al je bekabeling wegwerken ala pedaltrain stijl. Heb ik weer niet goed aan gedacht.
@ mel-aers
Ben je niet bang met al die aansluitingen aan de achterkant dat een over-enthousiaste zanger of dronken fan daar bovenop gaat staan en in een keer zorgt dat jij staat te gitaarplaybacken ? Voor mij de reden om het niet zo te doen namelijk... maar misschien ben ik over bezorgd als het om dat soort zaken gaat.
Laatst gewijzigd door Dude; 2 januari 2009 om 09:51
Tja, die showmaster 48 case is wel een ideaal bakkie. Waarschijnlijk heb ik straks nog ruimte genoeg om m'n Replifex en alle (reserve)kabels (heb zelf een multikabel in elkaar gesoldeerd) in de kist te kunnen leggen om te vervoeren.. Beetje nooppenschuim erbij tussen her en der; moet kunnen denk ik zo.
Op de plek waar de Z12 en JVM footswitch staan komt geen plank maar direct ernaast wel. Dan kunnen ze ook niet meer verschuiven.
Ik wilde in het stukje triplex op de één of ander manier een aantal connectoren maken; dus geen patchbox maar het komt op hetzelfde neer.
Die aansluitingen aan de achterkant kan je vaak wel afschermen met een monitor o.i.d.
De JVM footswitch connector heb ik geen problemen mee maar deze komt ook aan zo'n connector.
De input op de JVM zelf heb ik wel problemen mee gehad maar dat kwam een beetje (veel) door mezelf.
Ik trok er per ongeluk te hard aan en toen was de connector losgesprongen.
Ik kon hem echter eenvoudig weer repareren maar het blijft een beetje gammel dat kuntsstof.
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Favorieten/bladwijzers