Ik heb mijn lpb-1 weer eens op mn bord geplakt afgelopen gig maar ik kon dr wederom niet veel mee..... blijft een beetje vreemd pedaal.
Om een ts op te peppen is het thuis wel cool, maar live wordt het snel een grote brei.
Ik heb mijn lpb-1 weer eens op mn bord geplakt afgelopen gig maar ik kon dr wederom niet veel mee..... blijft een beetje vreemd pedaal.
Om een ts op te peppen is het thuis wel cool, maar live wordt het snel een grote brei.
ik gebruik hem als soloboost, of om een rocktron overdrive heel smerig te maken. gaaf pedaaltje, kost ook niets trouwens!
HERRIE.
clean boosten kan die niet hoor..... zit altijd een randje over. En in de loop werd dat randje erg snel fizzy/dun/iel. Zonde,
en het is eindelijk tijd geworden om pedalboard te updaten. Deze keer is het geborstelde aluminium design geworden, en een paar nieuwe pedaaltjes zijn op het board gekomen ( voorheen iets van 9 jaar geleden waren het Vox, Tube screamer DLX, Geruis & Knetter Rotosphere Mk II, en TU-2 met verschikkelijke patchkabels die na een paar adviezen meteen weg waren geflikkerd voor neutrik jacks)
en daarna is het dit geworden ( met nog een leeg plekje voor KOT Analogman die volgend jaar binnen moet komen)
![]()
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
@ Joene:
1: hoe voedt je het geheel? Gezien de afstand die je hebt tussen de pedalen (bij de OCD) lijkt alleen de daisychain van Visual Sound te passen.
2: Denk je niet dat je de Pulsar en TU2 beter wat naar verder naar voren kan halen? Dan heb je ze allemaal iets beter onder voetbereik, en kan je daarachter je adapter meuk kwijt.
Favorieten/bladwijzers