Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 904 EersteEerste ... 1523242526273575125525 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    @ Vulva: Als de jouwe zo fijn is blablabla () Waarom lap je hem dan niet op? Er is toch iets met de trem aan de hand ofzo? Maken, die bak!
    Lijkt inderdaad een hele logische stap om te nemen. Het punt is echter dat ik in de loop der jaren een heleboel prachtige spullen bij elkaar heb gekocht, maar waarvan een groot deel aan een grondige (en soms kostbare) revisie toe is. En dan heb ik het over twee versterkers, twee gitaren plus vier of vijf effectpedalen. Verder moet ik opletten om de overige gitaren niet te verwaarlozen en voel ik de noodzaak om eindelijk ook eens te investeren in de saaie, doch o zo belangrijke randvoorwaarden voor een goed geluid, te weten kabels, pluggen, bescherming en diverse componenten.
    En daar houdt het niet mee op, want net als ieder ander hier heb ik regelmatig last van wat men hier ook wel GAS noemt. Mijn GAS is echter geen blinde GAS, maar zeer gericht op relatief goedkope spullen die ik allen noodzakelijk acht om mezelf te blijven ontwikkelen.

Je begrijpt dat je in zo'n geval gedwongen wordt keuzes te maken en prioriteiten te stellen. Iedere keer wanneer een soortgelijk geval als deze confronterende verkoop op Ebay zich voordoet, voel ik de pijn van de verwaarlozing en dringt zich bij mij de vraag op of een bezoek aan de reparateur te verantwoorden is. Maar dan realiseer ik me telkens dat ik ook nog 4 gitaren heb die uitstekend in orde zijn en waarmee ik onder alle omstandigheden uit de voeten kan. Tegelijkertijd speel ik alleen nog maar over geleende versterkers....

Het is mijn lot.
    Ik zou kunnen overwegen om wat spul te verkopen, maar dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Vulva, ik ben ook een grote fan van de Contemporary series, vooral die met de System I trem! ik heb zelf een '22 en een met 1 hb zoals die van jou (alhoewel, gedeeltelijk, gerefinished en zit nu een mighty mite neck op)

ik zie ze regelmatig voorbij komen en heb me voorgenomen dat als ik een zwarte met double hb's en System I in goede originele staat voorbij zie komen hem ga kopen!! dat is voor mij een van de ultimate strats!
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ik ben trouwens al gepromoveerd tot "Emperor"

Ik ben trouwens onlangs aan wat hele interessante vrijwel on-googlebare fender weetjes gekomen.. die ga ik alvast voor je bewaren
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

Senior Member

Standaard

http://www.2dehands.be/brian-moore-5...r=27&start=105
    Een Brian Moore, vraagprijs is onbekend, maar wellicht gaat die wat hoger liggen dan het momenteel hoogste bod van €250. Misschien wel een buitenkansje ?
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Lijkt inderdaad een hele logische stap om te nemen. Het punt is echter dat ik in de loop der jaren een heleboel prachtige spullen bij elkaar heb gekocht, maar waarvan een groot deel aan een grondige (en soms kostbare) revisie toe is. En dan heb ik het over twee versterkers, twee gitaren plus vier of vijf effectpedalen. Verder moet ik opletten om de overige gitaren niet te verwaarlozen en voel ik de noodzaak om eindelijk ook eens te investeren in de saaie, doch o zo belangrijke randvoorwaarden voor een goed geluid, te weten kabels, pluggen, bescherming en diverse componenten.
    En daar houdt het niet mee op, want net als ieder ander hier heb ik regelmatig last van wat men hier ook wel GAS noemt. Mijn GAS is echter geen blinde GAS, maar zeer gericht op relatief goedkope spullen die ik allen noodzakelijk acht om mezelf te blijven ontwikkelen.

Je begrijpt dat je in zo'n geval gedwongen wordt keuzes te maken en prioriteiten te stellen. Iedere keer wanneer een soortgelijk geval als deze confronterende verkoop op Ebay zich voordoet, voel ik de pijn van de verwaarlozing en dringt zich bij mij de vraag op of een bezoek aan de reparateur te verantwoorden is. Maar dan realiseer ik me telkens dat ik ook nog 4 gitaren heb die uitstekend in orde zijn en waarmee ik onder alle omstandigheden uit de voeten kan. Tegelijkertijd speel ik alleen nog maar over geleende versterkers....

Het is mijn lot.
    Ik zou kunnen overwegen om wat spul te verkopen, maar dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.

Je bent dus gewoon een hamster
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht

Het is mijn lot.
    Ik krijg zowaar écht medelijden met je, Vulv! Waarom ga je dan niet je prioriteiten af? Eerst amps laten maken, dan pedalen, dan dat, etc...
    Mijn vader is een liefhebber die zelf al meer dan 40 jaar gitaar speelt en sinds een paar jaar ook restaureren, afstellen, en nog meer van dat soort dingen voor een stuk goedkopere prijs dan je normaal zou verwachten. Vraag maar aan forumlid Rick, die is volgens mij best wel tevreden met zijn ES die mijn pa heeft afgesteld voor hem. Als je meer wilt weten moet je me even pmmen.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ik krijg zowaar écht medelijden met je, Vulv! Waarom ga je dan niet je prioriteiten af? Eerst amps laten maken, dan pedalen, dan dat, etc...
    Mijn vader is een liefhebber die zelf al meer dan 40 jaar gitaar speelt en sinds een paar jaar ook restaureren, afstellen, en nog meer van dat soort dingen voor een stuk goedkopere prijs dan je normaal zou verwachten. Vraag maar aan forumlid Rick, die is volgens mij best wel tevreden met zijn ES die mijn pa heeft afgesteld voor hem. Als je meer wilt weten moet je me even pmmen.
    IK ben inderdaad meer dan tevreden over de afstelling van m'n ES, en hij is snel, vriendelijk, vakkundig, en heeft een bloedjegeile zoon!

Senior Member

Standaard

Endatteme
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard PSA: Mooie LP te koop op gitaarmarkt

Hallo allemaal,

Vooral voor de zuiderlingen interessant (is in België namelijk). Vandaag zag ik bij het struinen op gitaarmarkt een mooie gitaar te koop, een LP standard limited edition uit 91 in de kleur natural. Zelf is een paar jaar terug mijn zoektocht naar de (mijn) perfecte LP geëindigd met eentje van hetzelfde type. Doe er je voordeel mee!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

Senior Member

Standaard

Oohh een LH beauty!:

http://cgi.ebay.co.uk/MOSRITE-VENTUR...1%7C240%3A1318
    1200 ponden, dat wel.....
    Mwa...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten