mijn plankie past goed in de 25, alleen zit er nu aan beide kanten 2 cm speling
lijkt niet zo mooi..
dus nog even twijfelen of ik het hier vast inbouw of toch het handzaam hou, door het kunnen vervoeren in een rockbag.
mijn plankie past goed in de 25, alleen zit er nu aan beide kanten 2 cm speling
lijkt niet zo mooi..
dus nog even twijfelen of ik het hier vast inbouw of toch het handzaam hou, door het kunnen vervoeren in een rockbag.
----
// City Of Life //
Die showmaster 48 case is niet zo denderend groot hoor..... valt echt wel mee wat je daar in krijgt als je ook rekening houdt met voeding + kabel wegwerken etc.
voeding kan natuurlijk onder het board weggewerkt worden, en ik speel draadloos.
HERRIE.
Dude, neem dan gewoon een rack, of een channelswitcher met een intelliflex ofzo... Pedalboard moet er ooit bij mij ook nog wel eens komen, maar ik hou van een lekkere simpele set-up, nu is het gewoon gitaar--->randall danwel fireball, hangt er vanaf hoeveel herrie er moet komen en hoeveel ruimte er is. Het enige wat ik mis is een reverb en een delay..
Druk bezig met het inbouwen! Flightcasje is een Showmaster 24
Zometeen eerst wat patchkabels ophalen!
----
// City Of Life //
leuk case-je....
"Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."
Jouw lpb-1 staat vrij heavy ingesteld! Gebruik je hem alleen maar over een overstuurde amp?
HERRIE.
ik ben nog alles aan het uitproberen! ik gebruik hem voornamelijk om de crunchbox te boosten.
----
// City Of Life //
Favorieten/bladwijzers