Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Die zwarte Strat steekt wel een beetje af he Lex?
Bij een Strat zie je het meest dat mensen toch voor een kleurtje of wit of zwart gaan.
Persoonlijk houd ik wat meer van houtkleur.
Neemt niet weg dat het wel een mooie verzameling is.
Inderdaad een fijne verzameling. Een beetje zoals ik het ook wil hebben, alleen dan wil ik een rode strat ipv zwart. En nog een oranje semi-hollow gretsch. En een ES-335. Dat wordt nog flink sparen haha.
Ohja, ook nog een Guttlin haha, maar dat wordt moeilijk als barno geen serieproductie gaat beginnen :P
Laatst gewijzigd door Martijn-w; 27 december 2008 om 12:43
Ook maar ff een paar groepsfoto's gemaakt;
Allemaal;
De Fender-achtigen;
De elektrische;
PS, 3 keer raden waar ik naar toe ben geweest afgelopen jaar
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Ja wat half-holle elektrische gitaartjes gaan er wel in!
Ach afsteken, ik lijkt wel een sunburst freak zo, maar eerlijk gezegd heb ik geen enkele gitaar op kleur gekozen/gekocht en vind ik eigenlijk alleen de les paul met humbuckers echt mooi. De rest had ik liever in een ander kleurtje gehad (hoewel ik er nu wel aan gewend ben), maar he, ze klinken en spelen zo tof en daarom mogen ze ook blijven.
@Ash, toffe gitaren man, vooral die lake placid blue Haar!
Laatst gewijzigd door Lexvandoef; 27 december 2008 om 14:45
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
@ Lex; Thanks
@ Tim; Bingo
@ Ieme; Jij mag niet meer raden![]()
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Ik ben na jaren van kopen en verkopen eindelijk weer op 2 electrische gitaren gekomen, maar het zijn wel 2 hele goede gitaren.
2004 Fender Lite Ash Telecaster-zelf een 52RI pickup in de brug gezet.
1969 Gibson SG Special-gekocht als project, moest opnieuw geboord worden voor de brug, en gelakt worden.
Ben op zoek naar een (Semi) hollow om de colectie uit te breiden. Zit te denken aan een Epiphone.
Cheers,
Maurits
Favorieten/bladwijzers