Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 april 2003
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.089

    Standaard

    Niet echt het juiste forum om jezelf aan te prijzen, maar goed. Op het mp3 gedeelte van dit forum staat wat werk van me en de band waar ik in speel. Interested? Kijk en luister ff! :grin:

    Overigens nog een andere vraag: wie heeft er ervaring met een reverb of een delay voor bas? Soms kan het leuk zijn, maar weet niet precies wat te nemen in dat geval.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: De Teng op 2003-05-25 13:02 ]</font>

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    383

    Standaard

    er zijn sites waar je samples kan luisteren, zoals digitech.com of bossus.com

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    mp3 gedeelte?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2003
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    223

    Standaard

    Delay zou wel moeten werken, maar niet echt ervaring mee (secretly van Skunk Anansy heeft een delay op de bas).

    Reverb kan maar je ziet het heel weinig. Je moet in ieder geval kunnen zorgen dat je op de lage frequenties geen reverb krijgt anders wordt het een massa van geluid. Daarom zijn veel gitaar-reverbs niet voldoende (zit geen low-end roll-off op meestal) maar EBS maakt een reverb pedaal speciaal voor bas. Peperduur, maar wel erg lekker :smile:

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 april 2003
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.089

    Standaard

    Tja..mp3 gedeelte, hier de site dan, ook handig. Staan aardige nummers van onze band op :smile: http://www.hedone.cjb.net

    EBS..tja..ik moet nog de bestelling van musik produktiv binnenkrijgen met de Octabass en de Unichorus en dan is't geluid eventjes op. :wink:

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 april 2003
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.089

    Standaard

    euh...geld eventjes op.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Ik heb de delay van eem vriend eens op de bas gedaan, maar die pakte alleen de hoge frenq. op. Vond er eerlijk gezegt niet veel aan, ben niet echt een delay liefhebber.

    Weet ook niet of er wel wat is voor op de bas aan delay apparatuur, mischien 19" iets ofzo?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 april 2003
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.089

    Standaard

    GAAT NU NIEMAND DIE MP3S LUISTEREN??? :grin:

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    ik heb ze geluisterd.. nja, heeft wel wat.. maar kan cker beter, die ene.. uhm, naja, ben titel vergeten, maar er zit wel een groove in jah, die groove in d major :smile: jeej.. wordt alleen eentonig als je er lang naar luisterd.. hebben jullie geen zang ofzo? ..naja, watever :razz:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 april 2003
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.089

    Standaard

    He Clunk, thanks, but... dat zijn losse dingetjes van mij. Ik heb ze maar opgenomen en op de site gezet om ideetjes te suggereren. Geniaal strak is het niet, maar ach..who really cares?

    Wat onze bandnummers zijn: http://www.hedone.cjb.net en we staan ook op http://www.ongekendtalent.nl mocht je ook willen stemmen op de nummers!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top