Koreaanse Matsumoku? Matsumoku is toch een de naam van een japanse fabriek?
Klopt, verkeerd gelezen op de Matsomoku-website. Na 1987 werden ze niet meer in de Matso-fabriek gebouwd maar werd het productieproces verplaatst naar Korea.
Aria's staan bekend als hele aardige gitaren, maar is dit een echt koopje voor die prijs of is het gewoon een normale prijs?
Ok, bedankt.
ach het is maar net wat je het waard vindt, bij meibergen vragen ze een dikke 700 euro voor een nieuwe, en dat vind ik wel aardig prijzig.
rond de 200 moet het ophouden voor een 2e hands ta-61 uit die vroege koreaanse periode.
zijn verder prima gitaren hoor niks mis mee, mocht je er een koffer bijkrijgen dan is hij wel wat meer waard.
ken de gitaar en de bouwer ook, persoon die hem nu aanbiedt beduvelt de boel, heb de gitaarbouwer al op de hoogte gebracht en die is "not amused"
gitaar is goed, goede Tonerider in de brug en een hele fijne hals is geen Fender hals, maar een hals uit duitsland, geen allparts hals, maar wel heel ok.
heb de gitaar bespeeld toe die net klaar was en speelde er fijn moet ik zeggen, body is al redelijk oud, maar beschadigingen zijn er handmatig opgemaakt gewoon voor de looks (niet met een bandschuurmachine trouwens, maar met de hand en nee er zijn geen schilmesjes gebruikt)
Gitaar is gebouwd als experiment
voor de duidelijkheid de bouwer is niet de huidige verkoper en heeft niets met de huidige verkoop te maken!
Laatst gewijzigd door geert1976; 23 december 2008 om 21:33 Reden: aanvulling
http://link.marktplaats.nl/205718201
wat mij betreft zeker geen 69'er, en met veel vervangen onderdelen de prijs al helemaal niet waard.
te koop:
- Marshall DSL50 uit 2000 izgs jj/svetlana tubes > 700
ja van akoestische gitaren, ik heb hem ook al eens op de vingers getikt bij een 12 snarige vioolgitaar, oostblokker uit de musima stal, proobeerde hij te verkopen als een hofner, en later onbekende oorsprong met hofner elementen.
nou wilde het toeval dat hij die gitaar van een vriend van me had gekocht en ik die gitaar nog uitgebreid bekeken en betast heb, was mij wat te duur maar erg mooi.
dus ik herkende alle DDR onderdelen er op ook de elementen die ook op m'n migma zitten.
en die lijken wel wat op hofner elementen zijn alleen wat groffer.
hij koopt vaak spul veel te duur in, juist omdat hij zelf zo enthousiast is, en ja dan wil je er aan verdienen en man wat een prijzen hangt hij er dan aan.
als je dik betaalt dan krijg je aanbod genoeg, maar dan moet je er ook dik voor vangen als je een bedrijf runt om de boel draaiende te houden.
Tsja, ik gun het hem van harte, want zie maar eens zo veel mooie instrumenten bij elkaar te krijgen. Maar dit vind ik misleidend, zorg iig voor goede info.
te koop:
- Marshall DSL50 uit 2000 izgs jj/svetlana tubes > 700
Favorieten/bladwijzers