Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 650 van 1214 EersteEerste ... 1505506006406486496506516526607007501150 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.491 t/m 6.500 van 12136
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Hmm ik kan de plaatjes niet zien dude!

Edit: nu zie ik 1!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude Bekijk bericht
    Hier ook een avondje en ochtendje aan het knutselen geweest. Showmaster bakkie stond al weken in de gang. Dus het werd tijd.

achterkant, spot de sennheiser !! de hoeveelheid kabels naar mijn amp en bord irriteerde me altijd, nu weer 1 gitaarkabel minder en alle 3 de adapters (sennheiser, fx loop en pre amp effects) gaan over 1 netkabel.

Ik wilde de kosten van de orginele sennheiser kabels uitsparen door bij conrad te bestellen. Toen vond ik die neutrick stekkers, samen met goeie kabels kwam ik uiteindelijk met verzendkosten er bij nog vrij dicht in de buurt van de orginele kabels, alleen deze neutricks hebben het voordeel dat je ze supermakkelijk kan schroeven.
    Van binnen alles met alu tape weggewerkt (shielding) en al lopen alle draden over en door en langs elkaar geen, geen brommetje of ruisje merkbaar !

Anyway... houten plankje moet nog even vastgemaakt worden aan de rails van die showmaster case. En dan issie klaar !!
    Zeer mooi! Zier erg netjes uit! Wat is dat voor een geel bakje rechts bovenin? En heb je op je chorus ensemble fluoriserende tape? Zoja, waar heb je dat vandaan?

Chapeau!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover Bekijk bericht
    Zeer mooi! Zier erg netjes uit! Wat is dat voor een geel bakje rechts bovenin? En heb je op je chorus ensemble fluoriserende tape? Zoja, waar heb je dat vandaan?

Chapeau!
    thanks
    geel (groen) bakkie is patch kastje(en tevens de onderkant van een door speeddemon gebouwde ab switch). Zitten de loop aansluitingen, marshall footswitch en amp in. Daarnaast de 220 input.

Die tape is gewone aluminium tape, verkrijgbaar als je pa bij een petrochemische instelling werkt. Zo ook de zwarte tape die ik heb gebruikt voor de afwerking van het board. Plakken ze chemische leidingen mee dicht voor nood reparaties. Ik denk dat die wel een biertje kan hebben dus.
    Laatst gewijzigd door Dude; 19 december 2008 om 17:14

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

nu zie ik het wel! gaaf gedaan!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Aangezien ik het niet echt waard vind om een nieuw topic te openen:

Kan iemand mij helpen aan een Whammy adapter of weet iemand waar ik die dingen kan kopen?

Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht

Kan iemand mij helpen aan een Whammy adapter of weet iemand waar ik die dingen kan kopen?

Ligt aan de specs, maar een universele adapter werkt op de gekste apparaten.
    Rock on amigos!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht

Je wilt toch geen Whammy pedaal gebruiken succes met je nieuwe 48!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude Bekijk bericht
    Hier ook een avondje en ochtendje aan het knutselen geweest. Showmaster bakkie stond al weken in de gang. Dus het werd tijd.

achterkant, spot de sennheiser !! de hoeveelheid kabels naar mijn amp en bord irriteerde me altijd, nu weer 1 gitaarkabel minder en alle 3 de adapters (sennheiser, fx loop en pre amp effects) gaan over 1 netkabel.

Ik wilde de kosten van de orginele sennheiser kabels uitsparen door bij conrad te bestellen. Toen vond ik die neutrick stekkers, samen met goeie kabels kwam ik uiteindelijk met verzendkosten er bij nog vrij dicht in de buurt van de orginele kabels, alleen deze neutricks hebben het voordeel dat je ze supermakkelijk kan schroeven.
    Van binnen alles met alu tape weggewerkt (shielding) en al lopen alle draden over en door en langs elkaar geen, geen brommetje of ruisje merkbaar !

Anyway... houten plankje moet nog even vastgemaakt worden aan de rails van die showmaster case. En dan issie klaar !!

Hey!

Prachtig bord, zoiets zou ik ook willen!
    Ik zie het niet goed, loopt die plank shuin of recht?
    thanks!

Senior Member

Standaard

Meteen ook ff mijn nieuwe pedalboard spammen voor bij mijn Hook en PL clubcab. Ff een weekendje druk geweest maar het begin is er .

In volgorde van gitaar naar top:
    ·Axess BS2 buffer (onder de verhoging)
    ·Fulltone Clyde standard Wah
    ·Maxon PT-999 Phase Tone
    ·Fulltone Supa-Trem
    ·Xotic RC boost Scott Henderson signature
    ·Fulltone OCD
    ·Korg Pitchblack

Verder:
    ·Burkley flatliner
    ·Mogami bekabeling (type W2524)
    ·Neutrik Jacks (type NP2RX-B)
    ·Eventide Timefactor (staat bovenop m’n Hook)

Zojuist ff gechecked met een stel BagEnds en erg tevreden. Fluisterstil, zelfs bij de meest extreme instellingen. Ben benieuwd hoe hij het live doet. Deze week 3 gigs in het vooruitzicht dus dat wordt meteen de vuurdoop .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Meteen ook ff mijn nieuwe pedalboard spammen voor bij mijn Hook en PL clubcab. Ff een weekendje druk geweest maar het begin is er .

In volgorde van gitaar naar top:
    ·Axess BS2 buffer (onder de verhoging)
    ·Fulltone Clyde standard Wah
    ·Maxon PT-999 Phase Tone
    ·Fulltone Supa-Trem
    ·Xotic RC boost Scott Henderson signature
    ·Fulltone OCD
    ·Korg Pitchblack

Verder:
    ·Burkley flatliner
    ·Mogami bekabeling (type W2524)
    ·Neutrik Jacks (type NP2RX-B)
    ·Eventide Timefactor (staat bovenop m’n Hook)

Zojuist ff gechecked met een stel BagEnds en erg tevreden. Fluisterstil, zelfs bij de meest extreme instellingen. Ben benieuwd hoe hij het live doet. Deze week 3 gigs in het vooruitzicht dus dat wordt meteen de vuurdoop .
    1 van de mooiste boards die ik hier voorbij heb zien komen en dat terwijl ie nog niet eens af is! Fantastisch! Wat een looks maar wat een pedalen ook! Ben erg benieuwd naar je geluid.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten