yep zit geen baterij clip, alleen adapter aansluiting.
yep zit geen baterij clip, alleen adapter aansluiting.
Nou ik heb ook een vox wah, maar je hebt sowieso een andere versie dan ik...
Met batterij gaat niet lukken, want je hebt geen battery clip... dit is vast wel te maken, maar dan moet je denk ik bij de werkbank mensen zijn
Maar stel er komt een batterij clip in,
dan heb ik er toch niets aan, want ik wil hem toch over m'n 9V adapter laten lopen.. Het probleem kan hem niet in de adapter zitten, want die doen het over de andere pedalen het wel goed..
Er moet dus iets zitten in de wah-wah..
heeft iemand hier verstand van of waar ik er naar kan laten kijken of nog liever dat ik het zelf kan vervangen??
Kennis is spreken,
wijsheid is luisteren.
Rock on good people!
Bromt 'ie ook als je alleen je wah er tussen hebt zitten, en als je versterker op clean staat?
Hij bromt als ik hem AAN heb in clean alleen in de neus positie,
dus als die uit is heb ik nergens last van..
Kennis is spreken,
wijsheid is luisteren.
Rock on good people!
Hmm, VOX zegt een wah te bouwen met battery clip en 9V input... Mijn VOX heeft alleen een clip. Misschien heeft degene van wie je hem kocht hem zelf van 9V input voorzien door de batteryclip aan een innie te solderen... Komt daar zijn (en nu jouw) storing vandaan misschien? Al met batterij geprobeerd?
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Mensen, leer eens lezen. Hij vermeldt al dat hij geen batteryclip heeft, en dus heeft hij het niet geprobeer met een batterij. Overigens heeft Vox, net als Dunlop veel verschillende versies van de wah gemaakt. Tegenwoordig komen ze standaard met battery-clip én 9V dc input, maar dat is dus niet altijd zo geweest.
hoe kan ik hem op een batterij aan sluiten als er geen batterij clip is??
Kennis is spreken,
wijsheid is luisteren.
Rock on good people!
Sorry Niels... En Rik... Kalmeer eerst even... Is het een idee een battery clipje te solderen om zo alle mogelijkheden te onderzoeken? Of word je nu nog bozer op me?
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Favorieten/bladwijzers