En altijd op minstens 2 plekken opslaan,dat soort gegevens kun je maar beter overal opslaan.
En altijd op minstens 2 plekken opslaan,dat soort gegevens kun je maar beter overal opslaan.
HERRIE.
heb mn Soldano Avenger, Orange ppc412 en een ESP Viper standard op mn verzekering zitten, mag semi profi dr mee spelen over de hele wereld en bij een alleen bij n dagwaarde van minder dan 40% van de nieuwwaarde wordt de dagwaarde betaald, anders de nieuwprijs (waar ie voor op de verzekering staan, prijsstijgingen niet meegerekend). En ik betaal 9 euro p/m. En dan is ie verzekerd voor n hele hoop![]()
Te Koop:
EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
Audiotechnica ATW 1451 wireless
1000 Miles Ahead RIP
Laat de boel taxeren op een gesloten polis. Imo betere optie.
http://www.youtube.com/watch?v=5Mczs_5VaOk JAM 2013. NEWWWWW
is geen trainwreck maar een trainwreck-achtige, gebouwd in Nederland door Yde Rossier, zoals MSNL al aangeeft. Teardrop heten die amps.
alsnog wel vrij zeldzaam volgens mij.
lezen is een kunst.
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Zo, ik heb mijn spul eindelijk eens een keertje thuis gehad om een fotootje te schieten en dit is het resultaat:
Een 90s reissue Orange OR120 met master volume mod en twee buizen getrokken waardoor de output uitkomt op zo'n 60 watt. Daarbeneden een stevig Laney cabinetje met vier Eminence Governors. Niet zo uitgebreid/luxe als andere setjes die in dit topic staan, maar voor mij is het meer dan genoeg!
En het belangrijkste: hoe klinkt het!? Lekker rauw, vol, vet, dynamisch!! Een dikkere rocksound dan eender welke Marshall je zal geven.![]()
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Ikke ook een Orange, en wat een beest!
200 watt, 2 kanalen, 4x12 eronder, ik kon hem thuis nog net op 1 zetten zonder dat de buren kwamen kloppen...
Ik kan moeilijk meekomen met sommige stacks hier,
maar dit is mijn wanna-b stackje :P
![]()
Favorieten/bladwijzers