Oorspronkelijk geplaatst door
Luke-wannabe
Weet je wat ik nooit snap? Dat mensen een gitaar kopen om te upgraden..? (afgezien als het een squier is en het om het pimpen an sich gaat).
De Fernandes, Highway en classics zijn allemaal erg goede gitaren waar zeker de eerste tijd dat je er op speelt echt nog geen upgrades aan gedaan hoeven te worden.
Gitarist van mijn band heeft naast zijn Japanse Strat een Mex standard Tele, en dat ding klinkt echt ontzettend lekker. Is wel eens iets anders dan dat je hier leest hoe slecht die MIM std wel niet is.
Koop gewoon een leuke strat zoals een Mex classic, Jap RI, US std, Highway of een Fernandes of Tokai ofzo en je hebt echt een goede gitaar waar je de eerste paar jaar PRIMA mee vooruit kunt. Als het echt gaat opvallen dat er iets beter kan aan de gitaar, verander je dat. Maar bij voorbaat al zeggen dat alles vervangen moet vind ik vrij vreemd, omdat je nog helemaal niet weet wat er scheelt aan de gitaar (misschien alleen van hier van het forum, maar hier staan ook adviezen en beweringen op dat ik denk van... Nouja het zal wel.)
Favorieten/bladwijzers