Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 101
    Senior Member

Standaard

Ja precies.. zo heb ik het ook gedaan:P
    Maar ik had eerst een 1936 cab met v30's en daar wil ik niet op achteruit gaan.. (als dat uberhaupt kan:P)
    het is voor mij nu meer zaak... ik heb mn jcm + cab verkocht... heb binnenkort een optreden en wil niet overhaast iets verkeerds kopen... ik zit al heel lang te geilen op die lexicon... voor 130euro wil ik die tussenpauze wel maken denk ik... ik heb zowieso geen ervaring met bagend... ik kan ze wel kopen... zit ik wel met mn ouwe effecten nog... mmmm moeilijk:P BTW dat zijn toch basscabs? heb nog wel v30's liggen maar ga geen 500euro uitgeven voor volle cabs... met speakers waar ik uberhaupt nooit wat aan ga hebben
    Laatst gewijzigd door sebastiaan88; 16 november 2008 om 14:17
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

Senior Member

Standaard

Heb al heel wat speakers achter de VHT/CAE gehoord, maar de 2x12 clubcab van Paul Lenders en de BagEnds staan zonder twijfel op eenzame hoogte t.o.v. de rest. Komt m.n. omdat de CAE het fijnst klinkt met een transparante speaker en dan werken de V30's imo niet zo goed.
    Overigens gebruik ik de laatste tijd voor kleine gigs één Bagend i.c.m. m'n Hook top. Ziet d'r niet uit maar klinkt echt werelds! Heb dat setje speakers al bijna een decennia en die gaan echt nooit meer de deur uit.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sebastiaan88 Bekijk bericht
    BTW dat zijn toch basscabs? heb nog wel v30's liggen maar ga geen 500euro uitgeven voor volle cabs... met speakers waar ik uberhaupt nooit wat aan ga hebben
    Neej, je KUNT ze ook voor bas gebruiken, maar zeker ook voor gitaar.

..en a.s. dinsdag krijg ik mijn setje !!! kan niet wachten.......

MM Axis Supersport => VHT GP3 => G-Major => VHT 2/50/2 =>2x S12-D. dat gaat klinken!!!!!!!!!!!!!

Standaard

Tja, speakers zijn iets heel persoonlijks. Ik heb Bagends gehad, maar verkocht t.g.v. de PL Clubcab met Govs. De Bogners 1x12 klinken wat mij betreft het allerbest. Zeker voor opname, die jongens klinken als een goed gemikete 4x12. De v30 heeft echter een specifieke sound, smeriger dan de Bagends, die heel clean klinken. Ik kan me dan ook best voorstellen dat iemand die niet van V30's houdt zal kiezen voor Bagends. Beiden zijn echter super cabs. De PL Clubcab gebruik ik live, heeft wel wat meer volume nodig om volledig tot zijn recht te komen, maar klinkt dan ook geweldig.

Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Senior Member

Standaard

Ik heb ook 2 bag ends. Dit zijn idd. bas-cabs van origine, maar echt 'gestolen' door gitaristen, en terecht! Ik vind het echt briljante cabs. Super transparant (wat ik wil), goede brede en gebalanceerde weergave over het volledige frequentiegebied, mega veel punch en druk en een goede spreiding. Ik heb ook nog 2 mesa boogie 1x12's (met EVM 12L), ook verre van misselijke cabs, maar de bag ends gaan altijd mee. De mesa's alleen als ik op een groot podium sta, waar ik echt 4 stuks 1x12's kan benutten (da's 1 van de voordelen van een Ernst Traveller eindtrap .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

Standaard

Ben nog steeds enorm verliefd op de CAE 3+... Gisteren gespeeld over mn compleete rackje over een Marshall 1960AV cab. Ondanks dat dat stukken minder klinkt dan mn BAgEnds was het wel leuk en was ik weer helemaal blij met mn setje.
    Clean blijft fantastisch en kanaal 3 is echt tegek!

Waar ik nog steeds geen lekker plekje mee heb gevonden is kanaal 2.

Volgens mij is dat een heel percussief kanaal en heb ik het tot nu toe nog niet goed gebruikt...

Waar is dat kanaal het best mee te gebruiken met welke settings? kan iemand daar iets over zeggen?

Ik heb een beetje Marshall Rock tone geprobeerd maar dat klinkt vrij snel scooped en ik heb crunchy geprobeerd maar dat word wat te percussief naar mijn idee.

Ik vind m super klinken maar heb nog niet een instelling gevonden waarbij die echt helemaal te gek reageerd en klinkt. De meeste tijd is tot nu toe ook in 1 en 2 gaan zitten dus 2 is een beetje ondergeschoven kindje geworden. Maar ik wil er wel het beste uit halen wat er in zit natuurlijk. iemand ideeen?
    Desnoods wat rommelen met 12AT7 of 12AU7 buisjees?

alvast bedankt!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Waar ik nog steeds geen lekker plekje mee heb gevonden is kanaal 2.
    Eigenlijk is het dus gewoon een rot-ding. PM me maar, dan neem ik 'm wel van je over..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Eigenlijk is het dus gewoon een rot-ding. PM me maar, dan neem ik 'm wel van je over..

hihi.. dat wil ik dus echt niet zeggen
    De Mark IV kreeg ik ook niet 100% op het 2e kanaal maar dat kreeg volgens mij niemand helemaal lekker...
    De CAE blijft in ieder geval voor de clean en drive op 3.

Senior Member

Standaard

En dan een digitech 2120 ter vervanging van kanaal 2?!?

Standaard

stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht

Maar ja... Waar koop je zo'n ding. Het zijn echte collectors items en de vraag is 10 keer zo groot als het aanbod....

Zou wel de ultieme oplossing zijn!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten