Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 27 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 266

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht
    Hey data,

Wat voor gig was het precies? dat ik een beetje een feeling krijg hoe hard je de amp had staan?
    Hee Nils,
    Het was een optreden met Irma (zie www.findirma.com)
    Heb je een beetje een idee van de stijl muziek

Groet

Senior Member

Standaard

Oke niet echt om loeihard te knallen met een rockband dus :P

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht
    Oke niet echt om loeihard te knallen met een rockband dus :P
    Nope, niet echt hoewel er wel echte rock nummers bij zitten.
    Ik denk idd dat de blackstar te kort komt als het gaat om beuk 'm erop los rock.

Senior Member

Standaard

Precies, maar daar is ie tenslotte niet voor gebouwd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaTa Bekijk bericht
    Oh nee toch niet, want ik wil nog een mooie oude marshall en een .... en een ...dit en een dat..
    Heb ik voor je, en daar mag je die Blackstar best op inruilen, ik geef je de nieuwprijs

Senior Member

Standaard

Heb net de combo binnen gekregen. Erg leuke versterker voor het geld. Heel veelzijdig, van mooi clean naar een goed blues geluid, tot een redelijke harde rock sound. Ik verbaas me over de hoeveelheid gain in de versterker, zonder dat het fizzy (kan het moeilijk anders omschrijven) wordt. Tevens klinkt hij erg goed op een fatsoenlijk volume. Maar hij kan ook nog eens flink hard, je kan er een kroegoptreden met een man of 50 publiek zeker mee kan trekken, mits de drummer niet te hard mept.

Alleen een beetje een gemis dat er geen reverb op zit, maar ik vermoed dat er vast nog wel een HT-5R uitkomt.

Senior Member

Standaard

heb m vandaag ook getest...fantastisch ding! ben behoorlijk onder de indruk, voor die prijs ook!!
    denk dat ik m wel aan ga schaffen, mn HOOK moet vaak toch ERG hard en dit moet gewoon fantastisch klinken met bijv een bogner cube kastje...(had m nu op een bogner 2x12, super!)
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sj03rd Bekijk bericht
    heb m vandaag ook getest...fantastisch ding! ben behoorlijk onder de indruk, voor die prijs ook!!
    denk dat ik m wel aan ga schaffen, mn HOOK moet vaak toch ERG hard en dit moet gewoon fantastisch klinken met bijv een bogner cube kastje...(had m nu op een bogner 2x12, super!)

Hee Sjoerd, Ben zelf op zoek naar een 2x12 voor bij de HT5. Die Bogner 2x12 klonk dus goed? Welke speaker zater daarin in (standaard V30?)
    Ik zit een beetje te dubben of 2x12 niet te veel van het goede zal zijn, en of je dan niet teveel speaker hebt voor het vermogen van de HT5. Daarbij is de vraagof de HT5 een cab van ruim 700 euro's recht aandoet.
    Hmm...what to do... what to doo...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaTa Bekijk bericht
    Hee Sjoerd, Ben zelf op zoek naar een 2x12 voor bij de HT5. Die Bogner 2x12 klonk dus goed? Welke speaker zater daarin in (standaard V30?)
    Ik zit een beetje te dubben of 2x12 niet te veel van het goede zal zijn, en of je dan niet teveel speaker hebt voor het vermogen van de HT5. Daarbij is de vraagof de HT5 een cab van ruim 700 euro's recht aandoet.
    Hmm...what to do... what to doo...

ja lastig lastig...eerlijk gebied te zeggen dat ik m alleen maar over de bogner 2x12 heb gehoord. dit klonk dus wel te gek! en voor mij zou dit al een ideale combi zijn maar ik heb zelf al diezelfde bogner kast dus dat is ook ideaal. Ik ben sowieso ook van plan om nog een bogner cube kast te kopen voor kleinere optredens en ik denk dat de blackstar hier ook erg goed mee overweg zal kunnen maar dat heb ik dus nog niet geprobeerd. Maar qua afmetingen lijkt het me ideaal, die cube heeft ook nog bijzonder veel bas voor het formaat....dus dat zou ik zeker eens gaan testen dan!
    succes...
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

Gas

Dit lijkt me een prachtig ampje! zeker na het zien de filmpjes op youtube. Ik vroeg me af of je icm een 4x12 dit zou kunnen gebruiken in een coverbandje. En dan eventueel thuis op een 1x12 oid.

Hoe gebruik jij hem DaTa? en is dat wat gelukt met je optreden?
    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten