Hee Nils,
Het was een optreden met Irma (zie www.findirma.com)
Heb je een beetje een idee van de stijl muziek
Groet
Hee Nils,
Het was een optreden met Irma (zie www.findirma.com)
Heb je een beetje een idee van de stijl muziek
Groet
Oke niet echt om loeihard te knallen met een rockband dus :P
M'n band: www.wearedeanmoore.com
Precies, maar daar is ie tenslotte niet voor gebouwd.
M'n band: www.wearedeanmoore.com
Heb net de combo binnen gekregen. Erg leuke versterker voor het geld. Heel veelzijdig, van mooi clean naar een goed blues geluid, tot een redelijke harde rock sound. Ik verbaas me over de hoeveelheid gain in de versterker, zonder dat het fizzy (kan het moeilijk anders omschrijven) wordt. Tevens klinkt hij erg goed op een fatsoenlijk volume. Maar hij kan ook nog eens flink hard, je kan er een kroegoptreden met een man of 50 publiek zeker mee kan trekken, mits de drummer niet te hard mept.
Alleen een beetje een gemis dat er geen reverb op zit, maar ik vermoed dat er vast nog wel een HT-5R uitkomt.
heb m vandaag ook getest...fantastisch ding! ben behoorlijk onder de indruk, voor die prijs ook!!
denk dat ik m wel aan ga schaffen, mn HOOK moet vaak toch ERG hard en dit moet gewoon fantastisch klinken met bijv een bogner cube kastje...(had m nu op een bogner 2x12, super!)
Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM
Hee Sjoerd, Ben zelf op zoek naar een 2x12 voor bij de HT5. Die Bogner 2x12 klonk dus goed? Welke speaker zater daarin in (standaard V30?)
Ik zit een beetje te dubben of 2x12 niet te veel van het goede zal zijn, en of je dan niet teveel speaker hebt voor het vermogen van de HT5. Daarbij is de vraagof de HT5 een cab van ruim 700 euro's recht aandoet.
Hmm...what to do... what to doo...![]()
ja lastig lastig...eerlijk gebied te zeggen dat ik m alleen maar over de bogner 2x12 heb gehoord. dit klonk dus wel te gek! en voor mij zou dit al een ideale combi zijn maar ik heb zelf al diezelfde bogner kast dus dat is ook ideaal. Ik ben sowieso ook van plan om nog een bogner cube kast te kopen voor kleinere optredens en ik denk dat de blackstar hier ook erg goed mee overweg zal kunnen maar dat heb ik dus nog niet geprobeerd. Maar qua afmetingen lijkt het me ideaal, die cube heeft ook nog bijzonder veel bas voor het formaat....dus dat zou ik zeker eens gaan testen dan!
succes...
Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM
Dit lijkt me een prachtig ampje! zeker na het zien de filmpjes op youtube. Ik vroeg me af of je icm een 4x12 dit zou kunnen gebruiken in een coverbandje. En dan eventueel thuis op een 1x12 oid.
Hoe gebruik jij hem DaTa? en is dat wat gelukt met je optreden?
Favorieten/bladwijzers