Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 85 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 842

Discussie: Over de moderatie

Senior Member

Standaard

OK maar je bedoelde dus o.a. mij...

Ik vind het niet terecht om mensen gelijk maar zeikerds en jankerds te noemen als ze (vinden dat ze) onrecht is aangedaan.
    Soms helpt het om dingen bespreekbaar te maken en tot andere/betere inzichten te komen.

Als je vind dat die persoon aan het zeiken is kun je dat misschien ook wat genuanceerder proberen te zeggen.
    Dat levert vaak wat minder excessen op.

Senior Member

Standaard

Tja, ik ben niet blind en ik kan ook nog (tussen de regels door) lezen....
    ...o? Dan lijkt mij dat je toch ook af en toe eens moet begrijpen dat verder discusieren geen zin heeft en / of gewenst is.
    ...Toch ga je dan door................

No offence ment by this one, just confiused..
    Het leven is wel leuk! Make your own point.. to point!!
    www.giablo.nl Modificaties en onderhoud.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk Bekijk bericht
    ... er zitten me hier toch een stelletje jankerds af en toe. Grow godverdomme up!
    Zullen we de discussie over wie zich al dan niet terecht een huilebalk voelt hier ff stoppen? Is dit topic niet voor.
    Terug naar klachten, vragen en natuurlijk veren in de reet betreffende het mod-beleid.

Senior Member

Standaard

@toneblo, Hendrix2, Marc, Pimmetje en nu jij dus ook, lokken die discussie zelf uit.
    Ik was allang klaar in principe:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ok, ik snap het nu. Het moet dus algemener in dit topic.
    Zoals b.v. wat ik zei over het Offtopic/"normale" forum.
    Als je het niet eens bent met één bepaalde actie zoals mijn voorbeeld van Harm's Pedalboard dan is het dus niet de bedoeling om dat hier aan de orde te stellen maar om dat via PM te doen.
    Verkeerd begrepen dus, sorry.
    Ik dacht in eerste instantie: dit kan geen toeval zijn dus laat ik het maar gelijk posten dan.

Ik moet het denken ook aan de mods overlaten natuurlijk.

En nu geen flauwe opmerking hierover hè!

Standaard

Nee, jij wil koste wat kost het laatste woord hebben, waar ik je al vaker op heb betrapt.
    Dit is nou precies zo'n discussie waar niemand op zit te wachten. Het had hier over het modbeleid moeten gaan in het algemeen, niet over wie zich tekort gedaan voelt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Moderator

Music

Het wordt vrouwen wel eens verweten. Heb je ruzie met ze, duurt te lang, kroppen ze het op, komt het er uiteindelijk uit, praat je het uit, ben je er klaar mee en dan een maand of een half jaar later kan het eerdere, reeds dood en begraven conflict weer als argument worden gebruikt in een nieuwe onenigheid. Dodelijk voor een discussie, je kan er niks mee.
    Toch mooi dat sommigen zo strijden voor gelijke rechten van man én vrouw
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Meester

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Het wordt vrouwen wel eens verweten. Heb je ruzie met ze, duurt te lang, kroppen ze het op, komt het er uiteindelijk uit, praat je het uit, ben je er klaar mee en dan een maand of een half jaar later kan het eerdere, reeds dood en begraven conflict weer als argument worden gebruikt in een nieuwe onenigheid. Dodelijk voor een discussie, je kan er niks mee.
    Dude Heb jij mijn leven lopen filmen ofzo!!!!

On-topic: Dat gezeur over die mods moet maar eens afgelopen zijn. Ik vind dit topic volkomen overbodig. Gedraag je gewoon een beetje en je hebt nergens last van.

GOLDMEMBER

Senior Member

Standaard

Ik word hier als een zeurkous afgeschilderd terwijl ik alleen maar antwoord geef en/of reageer op posts van nota bene 4 mods!
    Als ik dan elke keer op een brute manier afgebekt wordt kun je verdomme verwachten dat ik een weerwoord heb ja.
    Dan mag het lijken dat ik altijd het laatste woord wil hebben maar dat heb je dan aan jezelf te danken.

Ik denk dat het probleem vooral is dat ik er niet goed tegen kan om afgesnauwd te worden.
    Ik heb er moeite mee als een mod op een brute manier een, in mijn ogen, doodnormale post van mij gaat zitten editen.
    Als ik mijn standpunten probeer te verdedigen met goede argumenten dan hebben de heren blijkbaar als enige verweer wéér een brute afsnauwer.

Misschien zou er 's een beetje rekening gehouden kunnen worden met het feit dat niet iedereen die groffe afsnauwerige (westerse ?) cultuur gewend is en dat er ook nog fatsoenlijke mensen op dit forum rondstruinen.

Ik bedoel, ik kan best tegen een geintje en heb soms pijn in m'n buik van het lachen als ik bepaalde topics lees maar heb ook m'n serieuze (zeur?)momenten.
    Ik mag hopen en ben ervan overtuigd dat ik daar niet alleen in sta op dit forum.

En hier wilde ik het echt bij laten.
    Laatst gewijzigd door Henri H; 12 december 2008 om 10:59

Standaard

Nou nou nou, niet zo zeuren, Herman!

Standaard

ik ben geen mod en vraag me serieus af waar dit allemaal over gaat. Ik heb nooit klachten gehad over de moderatie op dit forum, dus kan het misschien zijn dat het op zijn plek is als een moderator op een bepaald moment ingrijpt. Als je dat als een persoonlijke aanval ziet zit het probleem waarschijnlijk ergens anders.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten