Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 268 van 593 EersteEerste ... 168218258266267268269270278318368 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.671 t/m 2.680 van 5928
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

de foto van wouter brengt een grote glimlach op mijn gezicht. geweldige strats! ik mis alleen nog een stuk of wat stratjes wouter, klopt dat? je hebt n jimi hendrix achtige, die zie ik, maar ook geloof ik een japanse seafoam green, en nog en zelfbouw strat, als backup van de veteran, klopt dat?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    de foto van wouter brengt een grote glimlach op mijn gezicht. geweldige strats! ik mis alleen nog een stuk of wat stratjes wouter, klopt dat? je hebt n jimi hendrix achtige, die zie ik, maar ook geloof ik een japanse seafoam green, en nog en zelfbouw strat, als backup van de veteran, klopt dat?
    De seafoam is al heel lang out of the picture want ik heb die doorverkocht aan een maat van me, die zelfbouw back up voor de Veteran bijgenaamd "The Rookie" (Het groentje) hangt nu boven de deur van mijn apartement en ik heb die Ibanez Strat verkocht en ook mijn zwarte Squier moest plaats maken.

De "Rookie" boven de deur.

Zou ik een lijst van al mijn strats moeten maken dan zou DIT hem zijn. De gitaren met een vet lettertype zijn degene die ik nog heb.

1. 1989 Squier Stratocaster de "Veteran"
    2. 1973 Fender met 1986 hals
    3. Squier affinity Strat Baltic blauw, gebruikt op het album van The Worst waarop ik speelde.
    4. Chevy strat, sunburst
    5. Linkshandige American standard strat voor mijn Jimi momenten, op de kop spelen was echter niets voor mij.
    6. Fernandes Strat naturel, Die ik nooit had moeten wegdoen maar al doende leert men.
    7. 1989 Squier strat "the Dent" (De Deuk) zwart, de kerel waarvan ik hem kocht wou hem terug kopen dus dat deden we.
    8. Mint groene frankenstein strat.
    9. 1989 Squier Strat Paars gespoten, overgenomen door Andreas Mirandi die toen met mij in Slavantas speelde.
    10. 1987 American standard strat wit met Floyd Rose
    11. 1983 Squier strat zwart.
    12. Vroeg jaren zeventiger Ibanez Strat kopie wit.
    13. 2008 Fender Voodoo strat wit met zwarte slagplaat en Dimarzio elementen.
    14. zelfbouw strat, De "Rookie"
    15. Dynacord strat kopie, multiplex body, enorm stuk stront, de enige gitaar die ik ooit kapot heb geslagen.
    16. Tokai Goldstar sound, wit. Van deze kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik hem heb verkocht, want dat was een prachtig instrument.

Het vinden van de perfecte strat kost veel moeite en veel geld maar met de Witte en de rode heb ik eigenlijk alle basis vast gezet.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Mijn Mexican Fender Stratocaster Deluxe Player met Noiseless pickups.
    Net helemaal opnieuw af laten stellen, schaller-tuners, nieuwe dunlop straplocks, nieuwe zadels en speelt nu echt weer als een droom! De luthier was dan ook geweldig, zijn naam is Robert en werkt in Eindhoven bij de We-Music, die kerel is 65, komt uit californie en heeft samengewerkt met onder andere The Ventures, Stevie Ray Vaughan, Jefferson Airplane, etc. Ben nu superblij! Overigens heb ik 5 veren in de tremolo zitten, omdat ik op .12 speel in Eb, plus ik wil de tremolo tegen de body hebben, ik gebruik hem toch alleen naar beneden, daarnaast lijkt het in mijn oren beter te zijn voor de sustain.

Dit is echt m'n favo gitaar!
    (P.S. Even op het plaatje klikken na op de link te hebben geklikt voor full-size )
    mooie strap!

Ook mooi stratje hoor!

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maupy Bekijk bericht
    Hierbij dan de foto van de nieuwe aanwinst. De foto;s hiervoor waren van exact dezelfde Strat, maar niet de mijne. Ben er zeer blij mee, speelt lekker licht. En geluid mag er ook wezen ondanks de beperking van de tijdelijke Roland Cube 20X, die een verbluffend goed geluid en effecten kan genereren uit zo'n klein kastje. Erg knap.

die piano ! doet me globaal denken aan de onze, wat inder gesneden maar toch... begin 1900?
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    mooie strap!

Ook mooi stratje hoor!
    Thanks! niet geschrokken van de stickers? :P

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Thanks! niet geschrokken van de stickers? :P
    stickers zitten nu wel op het niveau lelijk, maar als je je hele gitaar ff onderplakt is het weer stoer.

Senior Member

Standaard

Toch ff mijn zelfbouw strat pimpen...

Essen body, rosewood fretboard, en Seymour Duncan pickups. Klinkt net zo ruig als dat ie eruit ziet. Graphtech tusqnut en roller stringtrees maken van dit ding een instrument waar ik mijn virtuositeit wel even op kwijt kan.
    Volg de bouw en foto's van mijn Dragonwing elektrische gitaar

Junior Member

Standaard Reactie op Strat naast Piano

Hi Zeiler,

Grappig dat de piano je opvalt. Het ging immers om de Strat.
    Het betreft een Zeitter & Winkelmann uit Braunschweig, Duitsland. Bouwjaar niet bekend, maar ongeveer 100 jaar oud. Klinkt ook helaas zo.
    Serienummer: 27426, als jij het weet horen we het graag?

Om niet off-topic te zijn, hierbij nog wat foto's van de Strat met piano :

Junior Member

Standaard Nieuw merk Strat

Collega heeft een nieuwe strat. Vond het de mooiste.......wat betreft humor. De fabrikant een prachtige marketing tool: "Made For Japan"
    De gitaar is hier in Manilla gekocht, werkt wonderbaarlijk ook best aardig en heeft Euro 39,- gekost. Hij kan erg goed spelen, dat helpt. Vergeet niet dat niet erg veel mensen zich hier een orginele gitaar kunnen veroorloven. Hij is er erg blij mee, wij dus ook. Kon jullie echter niet dit unieke opschrift onthouden.

Made for Japan (maar made in the Philippines)

De gitaar ziet er beter uit in het echt, glinstert minder. Maar ik moest helaas flits gebruiken:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maupy Bekijk bericht
    Collega heeft een nieuwe strat. Vond het de mooiste.......wat betreft humor. De fabrikant een prachtige marketing tool: "Made For Japan"
    De gitaar is hier in Manilla gekocht, werkt wonderbaarlijk ook best aardig en heeft Euro 39,- gekost. Hij kan erg goed spelen, dat helpt. Vergeet niet dat niet erg veel mensen zich hier een orginele gitaar kunnen veroorloven. Hij is er erg blij mee, wij dus ook. Kon jullie echter niet dit unieke opschrift onthouden.

Made for Japan (maar made in the Philippines)

De gitaar ziet er beter uit in het echt, glinstert minder. Maar ik moest helaas flits gebruiken:
    Je kan 'm altijd lekker maken, en vertellen dat de meeste rijke westerlingen zo'n mooie glitterlak laag niet kunnen betalen

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten