Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 645 van 1214 EersteEerste ... 1455455956356436446456466476556957451145 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.441 t/m 6.450 van 12136
    Banned

Standaard

Ik had nog niet op je pm gereageerd, dus dan maar even hier.
    Heb je je versterker clean ingesteld of heeft deze al een rand? Dat kan al veel verschil maken in sustain. Verder is een Big Muff natuurlijk maar voor één ding goed en dat is dicht gesmeerde fuzz. De sustain moet je als je een beetje van het pedaal wilt genieten ook gewoon lekker open draaien.
    Zet het volume ongeveer even hard als je cleane gitaarsignaal (unity gain heet dat toch?). (Als je die Muff op volle kracht die Cube in werkt krijg je waarschijnlijk ook wel oneindige sustain...) Tone een beetje naar smaak. Ik heb hem meestal op 10 uur.

Check dit filmpje.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door United Bekijk bericht
    Ik heb sinds kort ook een big muff.. toen ik hem in de winkel teste vond ik m echt top over mn tele en een fender deluxe. Nu merk ik thuis dat dat ding soms zoveel sustain heeft... T lijkt wel op mn Roland Cube die big muff niet aan kan terwijl de sustain helemaal dicht gedraaid is... Voor powerchords is het top maar met solo's is het soms bagger.

Tips (misschien instelling ofzo)?

Dank u!
    Het kan ook gewoon komen doordat i.d.d. je amp het binnenkomende signaal niet goed "aankan" en lijkt dan alsof hij over zijn nek gaat.

De big muff heeft natuurlijk nogal wat laag in het signaal zitten.
    Ik merk het bij ons in de oefenruimte. Daar speel ik soms over de aanwezig amps (per ongeluk).
    crate of randall torrenbakkies, die trekken dat dus niet. Klinkt voor geen meter, geen definitie, niks. Bij mijn tsl100 of mijn AC15 is het geen probleem. Ik zeg altijd: alles begint bij een goede (buizen) amp

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Eej meer J&H fans Ik vind t ook n superapparaat. Ik heb alleen geen Big Muff om m mee te vergelijken. Ik vind met name de 2 kanalen -die allebei 100% bruikbaar zijn- een grote pre

EDIT: En ja, dat ie groot is is idd n beetje lomp. Net als de plaats van de jacks en die onhandige punt :S Maar hij klinkt goed!
    Ik vind ook van de "Hyde"-kant dat je gitaarkarakteristiek bewaart blijft, het lijkt bijna alsof je clean en je vuile signaal geblend zijn. Kweenie hoe jij dat ervaart?

Senior Member

Standaard

Met de hyde kant bedoel je de distortion kant hè? (ff dat we t over hetzelfde hebben)

Ik heb die nu op driekwart staan, en t mooie is dat je best een zware distortion krijgt, maar het geluid blijft organisch (dat is denk ik wat jij ook bedoelt). Dus geen synthetische Boss DS distortion, maar... tja, hoe schrijf je dat op? Precies het geluid wat ik wil horen

De Jeckyll-kant is gewoon een TS kloon of niet? Maar ook uiterst bruikbaar, bijvoorbeeld die bass-boost switch

En beide kanalen tegelijk: wow! Lekker dik geluid, in mijn geval perfect voor solo, of accenten. Ik heb verder eigk niks meer nodig...

Hoewel, is een H2O ook zo'n aanrader?
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Met de hyde kant bedoel je de distortion kant hè? (ff dat we t over hetzelfde hebben)

Ik heb die nu op driekwart staan, en t mooie is dat je best een zware distortion krijgt, maar het geluid blijft organisch (dat is denk ik wat jij ook bedoelt). Dus geen synthetische Boss DS distortion, maar... tja, hoe schrijf je dat op? Precies het geluid wat ik wil horen

De Jeckyll-kant is gewoon een TS kloon of niet? Maar ook uiterst bruikbaar, bijvoorbeeld die bass-boost switch

En beide kanalen tegelijk: wow! Lekker dik geluid, in mijn geval perfect voor solo, of accenten. Ik heb verder eigk niks meer nodig...

Hoewel, is een H2O ook zo'n aanrader?

Precies!

De H2O ken ik niet, dus dat zou ik niet weten!
    Maar ik hoor er niet vaak hele positieve geluiden over

Senior Member

Standaard

Qua pedalen niets veranderd, kopje kleiner gemaakt en kabeltjes op maat gesoldeerd (gemaakt van een kapotte gitaarkabel, low budget héhé). Stroomvoorziening: geen goed idee, maar hey, khad velcro teveel

Senior Member

Standaard

Wow vette selectie aan pedalen dude! Chapeaux!!
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stratman1976 Bekijk bericht
    Precies!

De H2O ken ik niet, dus dat zou ik niet weten!
    Maar ik hoor er niet vaak hele positieve geluiden over
    Ik heb 1x heel kort de V2 H2O geprobeerd, maar toen ergerde ik me dood aan een irritant piepje dat hoger of lager werd aan de hand van de Echo Time. (en nee, niet wat je met digitale delay krijgt, want dat had hij helaas niet, geen space effecten ) Ik vond de Delay (ofja Echo dus) sowieso wat onvast, maar ik heb maar n kwartiertje ofzo geprutst...
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Hallo.

Misschien beetje een raare vraag, maar ik heb nog nooit een foto op een forum gezet.

Als ik een foto erop wil zetten dan kan ik alleen foto's kiezen via de url van een website.
    En ik heb mijn foto gewoon tussen de bestanden van mijn pc staan.
    Hoe krijg ik die nou hierop?

Groetjes Tom.

Standaard

foto ergens op het net gooien. bijvoorbeeld imageshack.us

daarna [img] url [/img]
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten