Een bad monkey, is dat niet zoiets als een tube screamer?
Ik heb thuis een oude tubescreamer ts9 liggen, geleend van een vriend. Klinkt erg goed op crunch orange/red, maar ik kan hem wel erg close benaderen met od1 dus voor mij eig overbodig.
Een bad monkey, is dat niet zoiets als een tube screamer?
Ik heb thuis een oude tubescreamer ts9 liggen, geleend van een vriend. Klinkt erg goed op crunch orange/red, maar ik kan hem wel erg close benaderen met od1 dus voor mij eig overbodig.
Een bad monkey is inderdaad een soort tube screamer, maar dan met een 'high' en 'low' eq in plaats van alleen een 'tone'. Bij mij staat hij zo ingesteld dat het geluid tussen crunch en od1 in zit. Voor mij is od1 wat te, er zit zowaar een gat tussen crunch en od1. Mijn stratje heeft het niet zo met de od kanalen, behalve dan als solokanalen.
Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
Stoomboot - Groupies
omdat op mijn stack totaaal niet is gereageerd (en hij is nog wel zo mooi!). de foto's verzopen in de BB-discussie geloof ik :P post ik'm nog eens
![]()
Laatst gewijzigd door Orpheo; 8 december 2008 om 23:24
Pure schoonheid, die SE. Alle ENGL amps zijn overigens een lust voor het oog, vind ik.
hoewel ik er zelf niks mee zou kunnen; erg vette set! Medegitarist van mn band speelt ook over een Kool & Elfring (hebben we samen getest + gehaald in Heiloo).. geweldige cabs!
Maare; waar is je Gibson Les Paul Studio? of staat die simpelweg nie op de foto?
Guitars -> Pedals -> Amps
oh ik heb 'm nog, maar ikwilde gewoon patsen met mijn customs haha. maar mijn 'ouwe' gibsons (ouder dan 1995) zijn met pensioen. ik speel de laatste week 90% van de tijd op de koa LP en een wisselende, andere warmoth. de andere 2 customs staan niet echt stof te vergaren, omdat ze ook wel aan bod komen, maar tis echt vooral de koa (de sound, de feel, die superdikke hals en dito tone, jammer van de squeeeeeel pickups, maar daar komt verandering in! Prails, here I come!), de wenge en padouk maken veel uren, en de paarse LP's doen het ook opeens goed (voor mijn gevoel, ze zijn niet veranderd natuurlijk). de studio en de custom, tja, de meesten zouden er een moord voor doen bij wijze van, maar voor mij voldoen ze niet meer (uiteenlopend van te lage frets tot brakke pots, maar qua tone kunnen ze rustig mee met de rest, er is er maar 1 die minder klinkt, en dat komt door de brakke pups, en dat is dus de koa, maar die krijgt dus betere pups)
nja, de koa klinkt niet MINDER, maar met high gain is ie onbruikbaar omdat die (gewaxpotte) pafs de gain niet trekken. dus dan maar wat moderners, en heb heel goeie ervaringen met prails.
Oud beestje. Een Sound City 50+ uit 1973 met Hiwatt cabinet ook uit '73. Hij staat nu alleen over het cheapo Marshall(van zo'n MG100 head) cabinet te spelen, aangezien de oude Fane's het helaas een beetje op beginnen te geven.
![]()
Favorieten/bladwijzers