Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 510 van 1260 EersteEerste ... 104104605005085095105115125205606101010 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.091 t/m 5.100 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Gitaren van links naar rechts:
    1. Ibanez GAX (Ergens op de kop getikt, wil er vanaf, iemand? :P)
    2. Dean Playmate (Oude bass van de basgitarist in mijn band, staat hier voor opnames met cubase e.d.)
    3. VanLeest Spaanse gitaar (Ja, DE Van Leest, die verkochten 20 jaar geleden ook gitaren :P) Mijn eerste gitaar, deze heeft mijn moeder toen ze klein was gekocht, ik heb deze zo'n 4 jaar geleden maar even van haar gejat, en zo ben ik begonnen.
    4. Spaanse 'Castilla' was eerst van mijn zusje, maar is een tijdje geleden gestopt met gitaarspelen, en heeft deze aan mij gedoneerd.
    5. Modena Steelstring, mijn eerst echte eigen gitaar, schitterend ding en speelt fantastisch, hij is semi-akoustisch en klinkt zowel unplugged als versterkt geweldig!.
    6. Jamaha RGX-112, lag kapot bij mijn Oom, heb deze opgelapt en sindsdien eigenlijk nooit meer teruggegeven, wil er vanaf, dus ga hem binnenkort teruggeven.
    7. Mijn Mexican Fender Stratocaster Deluxe Player met Noiseless pickups.
    Net helemaal opnieuw af laten stellen, schaller-tuners, nieuwe dunlop straplocks, nieuwe zadels en speelt nu echt weer als een droom! De luthier was dan ook geweldig, zijn naam is Robert en werkt in Eindhoven bij de We-Music, die kerel is 65, komt uit californie en heeft samengewerkt met onder andere The Ventures, Stevie Ray Vaughan, Jefferson Airplane, etc. Ben nu superblij! Overigens heb ik 5 veren in de tremolo zitten, omdat ik op .12 speel in Eb, plus ik wil de tremolo tegen de body hebben, ik gebruik hem toch alleen naar beneden, daarnaast lijkt het in mijn oren beter te zijn voor de sustain.

Dit is echt m'n favo gitaar!

Qua Amps:
    1. Peavey Bandit 112, 60w, dit was mijn tweede versterker, heb hier heeeel lang op gespeelt, heb deze voor 150 euro overgekocht van de beheerder van onze oefenruimte, ze werden vervangen voor london city's (wat een K*T dingen).
    Voor het geld een geweldige Amp deze!!
    2. Roland Cube Bass 30w, oude amp van de basgitarist uit mijn band, staat hier voor opnames, maar weet niet of hij hem nog terug krijgt :P.
    3. Fender Champion 30w, mijn eerste amp, de Clean is super! maar de distortion laat te wensen over, en ook de ingebouwde effecten zijn niet echt geweldig, deze staat ook te koop!.

Main Amp:

Marshall 100 Watt JVM410H + Marshall 1960BV, Monster Cabled en Custom Grille.

Senior Member

Standaard

mooi stratje Jimidylan al zijn stickers natuurlijk verboden

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Fernandes heeft 'm toch ook? (zoals Joene ook al zei)

Daar heet ie de Monterey in ieder geval.

Ja klopt, alleen is dit dus de Burny LS-105 volgens de medewerker van Fernandes zelf. Mijn gitaar is alleen voor de binnenlandse markt van Japan bestemd. (Er staat ook Burny op de headstock)
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Hoy! iiedereen...

Na gisteren mijn nieuw digitaal fototoestel gekregen te hebben, kan ik nu foto's van m'n gear posten...
    Kijk en geniet (al is het nog maar heel basic tegenover de anderen...)
    Foto's zijn zojuist gemaakt... In de donker dus...
    Ik zal ooit nog wel eens betere foto's maken, hier staat trouwens ook nog niet alles op...
    Wat er niet op staat:
    - Klassieke Stagg
    - beginnersversterkertje
    - Keyboard
    - effectenboard
    - oude acoustic

van links naar rechts: QTX stratocaster, Fender standard telecaster MIM, daartussen de marshall valvestate 8240, daarboven de
    sennheiser freeport (+10) en dan tenslotte op de vloer de cort earth 70 (?)
    Voor grotere foto's --> klikkerdeklik

Grtz kenny

Senior Member

Standaard

Jaha, eindelijk wat foto's van mijn nieuwe setje Strat's zijn allemaal de deur uit, nu heb ik enkel nog een Gibson SG Classic en mijn nieuwste aanwinst...een Gibson Les Paul Standard uit 1993 met Seymour Duncan Antiquity pickups.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

kijk, dat is een set om supertrots op te zijn. heel netjes

Senior Member

Standaard

Nou idd zeg! Gaaaf!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Zeer fraai, mooie gitaren man!
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

Senior Member

Standaard

Waarom staat een neck P90 bij een SG zo ver naar het midden?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Waarom staat een neck P90 bij een SG zo ver naar het midden?
    omdat er anders zoveel hout weggehaald moet worden bij d eneckjoint dat ie af wil breken. tja, moet je de hals maar door laten lopen tot het staarstuk, heb je daar geen last meer van he. maar goed, dat kost weer wat meer, en daarom maar dit.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten