Euhm dat board heb ik zelf gemaakt.. Het idee komt wel bij paul vandaan
De switch ernaast is om de tuner aan/uit te zetten.
Euhm dat board heb ik zelf gemaakt.. Het idee komt wel bij paul vandaan
De switch ernaast is om de tuner aan/uit te zetten.
Geweldig! Zo'n compliment krijg je niet vaak...
De borden van paul zijn mat. Daaraan kon ik zelf het verschil zien maar mijn eerste indruk was hetzelfde toen ik m voor het eerst zag. Mooi rackje!
Kan alleen niet begrijpen dat je op een CAE en VHT 2/50/2 combi speelt. Klink toch voor geen meter of niet?
Screw you guys, I'm going home!!!!
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Heb je nooit problemen met de VHT (wat betreft te warm worden?) Mij lijkt dat de bovenste en onderste luchtgaten volledig geblokkeerd zijn in deze setup?
Wat zijn die aansluitingen.
Ik gok op VLNR
Power in, Power out tbv GPC, Midi in, speaker out, speaker out, signaal in, ..nog es signaal in??
Is dat trouwens lastig om zelf te maken. Ik wil ook graag zo'n plaat met connectoren, maar zo HEEL handig ben ik niet. Misschien heb je tips/truuks/verwijzing naar een site ?
Aanvulling ivm Reactie van Heynis (waarvoor bedankt trouwens!)
Ik weet waar ik de plaat + chassisdelen kan halen, het gaat mij om de complexiteit (of juist niet) van het aansluiten/solderen etc
Laatst gewijzigd door hole; 8 december 2008 om 11:29
Zo'n plaat koop je voor nog geen 4 euro bij Feedback. Dan nog een paar chassisdelen halen om erin te schroeven, beetje solderen en klaar. Die dingen hebben ze bij de geluidsafdeling, die staan/hangen ergens in een rack rechts van de balie daar.
hey...
\
wie kan me vertellen wat een goeie negentien inch rack draadloos systeem is?;olaftheholy
X2![]()
Favorieten/bladwijzers