Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 37 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 363

Standaard

Zeer schoon, zoals gebruikelijk.
    Wat doet die decal film precies? Ik lees op het flesje oa 'make custom decals'; wat moet ik me daarbij voorstellen?
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
    Zeer schoon, zoals gebruikelijk.
    Wat doet die decal film precies? Ik lees op het flesje oa 'make custom decals'; wat moet ik me daarbij voorstellen?
    wordt zowel gebruikt om een dunne film over decal te leggen als om decalpapier eerst mee te behandelen waarna je zelf kan tekenen met inkt of verf (die dan niet uitloopt veronderstel ik).

Nu, ik print logo's enkel met laserprinter en dat kan ook zonder die liquid. Inktjet gaat gewoon niet, toch niet die van mij, wordt smurrie als het blad door de printerrollen gaat met die natte inkt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Ja, zoiets, er komt een soort trapje achterkant body ter hoogte van de neck. Het zal nooit een all access neck worden, maar je opmerking van even geleden heeft me wel aan het denken gezet. Ikzelf heb niet veel last van moeilijkere access, maar heb geleerd van niet enkel mezelf als criterium te nemen. Ik ben nl niet echt veeleisend qua bespeelbaarheid, ik doe mijn ding op zowat alles, maar anderen hebben vaak heel preciese eisen bij een gitaar, en dat begrijp ik wel
    Barno, ik ben ontzettend veeleisend wat dat betreft: ik speel bijna nooit lager dan de 16e fret: graag wordt ik Guttlin prototype tester .....
    Ik weet niet of er al een wachtrij bestaat...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Ik ben nl niet echt veeleisend qua bespeelbaarheid, ik doe mijn ding op zowat alles, ...
    Dat heb ik ook wel, 't moet toch vooral goed klinken hé.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppo Bekijk bericht
    Barno, ik ben ontzettend veeleisend wat dat betreft: ik speel bijna nooit lager dan de 16e fret: graag wordt ik Guttlin prototype tester .....
    Ik weet niet of er al een wachtrij bestaat...

een Custom Zeppo Guttlin met headstock die vlak na de 16 fret begint ... ideaal reisgitaartje ook

Senior Member

Standaard

Update: dit keer over de gitaar waarover dit topic eigenlijk gaat:

cream binding in place
    de body is wat donkerder door een grainfiller, die er weer wordt afgeschuurd.
    Ook de gold plated locking tuners Sperzels gemonteerd. Nadeel van die dingen is dat ze zwaar zijn waardoor - icm ebben fretboard - de gitaar waarschijnlijk iet of wat topzwaar zal worden.

De -imho- mooie tekening van het essenhout is nog mooier aan de achterkant als aan de voorkant. Ik weet nog niet voor welke afwerking zal gekozen worden - not my call

Senior Member

Thumbs up

Hey Barno

Ziet er mooi uit,mooie tekening in het hout.
    Niet al te donker kleuren lijkt me een mooie optie,blijft de houtnerf mooi zichtbaar.

Succes verder , groetjes Charlotte

Senior Member

Standaard

Eerst had ik gedacht aan 'Mary Kay White', maar dat zou niet pakken met die binding. Mocht het mijn gitaar worden, zou ik gaan voor iets British Racing Green - achtig. Dat zou volgens mij ook mooi uitkomen in combinatie met de gouden hardware. Jammer dat forumleden niet mogen kiezen
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Thumbs up

idd groen, en dan met twee race-strepen a la fender mustang in naturel esssen

Senior Member

Standaard

De gitaar moet dus Gretsch oranje worden. Ik weet alleen niet hoe dat te flikken: stainen zal niet lukken want ik heb de grainfiller niet gekleurd en ik denk dat de stain niet op de grainfiller zal pakken.
    Weet iemand of het te doen is om see through effect te krijgen met dekkende oranje lak?

btw Kakihara: mary kay white, wat voor wit is dat? en wat is het verschil met olympic white? google foto's zie ik niet echt verschil

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten