En ik natuurlijk..
En ik natuurlijk..
10P Barno
Als het niet de mooiste gitaar van Gitaarnet van 2008 is, dan is het wel de meest spraakmakende. Topontwerp, en dat ie nog maar veel broertjes en zusjes mag krijgen.
9P LucaBrasi
Supergave finish die in het echt volgens mij veel mooier is dan op deze foto.
8P LP CL
Ik heb getwijfeld tussen die van Tho en deze, maar omdat ik er toch maar ééntje in mijn lijstje wilde hebben, heb ik gekozen op kleur en mijn persoonlijke voorkeur qua specs.
7P Robostrat
Supergave superstrat met mooi hout
6P Gaby
Wederom een stoere finish. Paarse gitaren FTW
5p Kaboemba
Origineel model binnen een bepaald referentiekader, fijne specs.
4P Orgasmocaster
Behoeft geen uitleg
3P marter544
Mooie variatie op het Les Paul thema, en wit.
2P Veekeren
Mooiste Les Paul van het plein
1P RoelTM
De poedelprijs vanwege pure fugliness![]()
@ tho, we staan beiden in Orgasmocaster zijn lijst!
En ja, er zijn mensen die eerder gaan voor een sobere veilige kleur, en je hebt mensen die felle kleurtjes leuk vinden. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb er ook aan moeten wennen. Maar eens je het gewend bent, is het echt een heel mooie gitaar. Eigenlijk zou ik hem hier eens elke dag moeten posten, met verschillende foto's. Ik denk dat er heel veel mensen dat kleur niet meer zo afschrikwekkend zouden vinden.
Nu, zolang er maar een soloist finisht. Dat zou erg prettig zijn. En vermits jij waarschijnlijk wel al heel wat meer punten gesprokkeld hebt: Komaan mensen, stem op THO!![]()
cool, mensen met smaak!
--
mijn lijstje. 1 is de beste, 10 de minste
1. Dweezman - zo'n strat wil ik dus ook nog een keer, beauty!
2. Pie err
3. JohnLord
4. Adqeruin - mooi van lelijkheid!
5. jonesd - stoere foto, lijkt gewoon een simpele ruige gitaar gelijk (en dat is goed!)
6. ieme - omdat het een firebird is
7. barno - aparte gitaar, wel erg stijlvol (wat voor een is het?)
8. humbucker
9. Veekeren - toffe kleur
10. leif - tja, les paul! alleen jammer dat er geen slagplaatje op zit
Laatst gewijzigd door Jorikjet; 5 december 2008 om 17:18
ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.
Favorieten/bladwijzers