Hier mijn top 10:
10P : orreltak
9P : ricktekent
8P : barno
7P : mikeyaxman
6P : richwoodplayer
5P : orgasmocaster
4P : veekeren
3P : macwilliams
2P : aeonis
1P : minas
Hier mijn top 10:
10P : orreltak
9P : ricktekent
8P : barno
7P : mikeyaxman
6P : richwoodplayer
5P : orgasmocaster
4P : veekeren
3P : macwilliams
2P : aeonis
1P : minas
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
Een van de bruutste nummers ooit vind ik tog wel Doomsayer, van Hatebreed.
moet je opzetten als je met je moeder in de kamer zit, terwijl zij angstig toekijkt hoe jij de tafel doormidden springt en het servies kapot gooit
heeej!
toevallig dat jouw LP bovenaan in mijn lijst staat.
Via een pm-etje heb ik ook m'n lijstje opgestuurd. Ben wel heel benieuwd wat er allemaal uitkomt.
Groeten,
Pie_err
yo, frits, ik heb dezelfde.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=5Mczs_5VaOk JAM 2013. NEWWWWW
Wat vinden jullie mag je je eigen gitaar nog een beetje promoten met een paar mooie foto's of is dat concurrentievervalsend?
(Ik ben toch een beetje bang dat ik niet heel erg hoog ga komen met mijn fantastische Luke, (die toch echt de mooiste van het hele stel is))![]()
weet niet, denk dat het een beetje vals spel is. aangezien het stemmen al begonnen is, en het stemmen gebeurt gewoon vanaf de foto die je gepost heb.
anders gaat straks iedereen een nieuwe foto maken met een betere kant van hun gitaar erop en dan word het echt een zooitje.
dus ik zeg: nee![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
wat ontzettend opmerkelijk en grappig dat ik in geen enkele lijst LP_CL's soloist en mijn soloist beiden tegenkom!
Favorieten/bladwijzers