Hier is mijn top 10:
10: Schizo 910
9: Badman
8: Mr. Fingers
7: Ricktekent
6: Aeonis
5: LucaP
4: Hezz
3: RoelTM
2: Episua
En op nummer 1:
BARNO!!
PS Ik voel me vereerd dat mijn bescheiden Wilshire toch een paar puntjes mag meepakken, dank u!![]()
Hier is mijn top 10:
10: Schizo 910
9: Badman
8: Mr. Fingers
7: Ricktekent
6: Aeonis
5: LucaP
4: Hezz
3: RoelTM
2: Episua
En op nummer 1:
BARNO!!
PS Ik voel me vereerd dat mijn bescheiden Wilshire toch een paar puntjes mag meepakken, dank u!![]()
Laatst gewijzigd door vpilot; 3 december 2008 om 22:51
Mee eens. Ik heb wel op een blauwe PRS gestemd, maar die '86 vintage yellow van prs had in mijn lijst absoluut op 1 gestaan. Die behoort tot de mooiste gitaren allertijden (hoewel op het Birds and Moons forum nog een paar iets mooiere te vinden zijn.. zelfde model en kleur, maar iets mooiere flame). Ik wil er zelf nog eentje, maar ze worden al behoorlijk onbetaalbaar.. helaas.
Mijn eigen PRS-en zouden trouwens ook vrij hoog staan in mijn lijst, maar daar mocht ik niet op stemmen![]()
10p: Barno's Guttlin
9p: Orgasmocaster's Thinline
8p: Mr. Fingers' Jazzmaster
7p: Pepe's Goldtop
6p: Ricktekent's White Falcon
5p: Pie_err's speciaal ES'je
4p: Humbucker's singlecoilgitaar.
3p: Kim Wilson's Tele
2p: Angel's Tele
1p: (originaliteit) Hendrix2
Spijtig genoeg nergens een Esquire gezien... (Waar zit die ene kerel met zn zelfbouw Esquire???) En ja, ik hou van de klassiekers. Barno's Guttlin is nu al een klassieker wat mij betreft. Klasse.
It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.
ik zal mijn bijdrage ook maar eens leveren:
op plaats 10: Schizo910 (Gretsch)
op plaats 9: Macwilliams (LP)
op plaats 8: Jonesd (Tele)
op plaats 7: Dirkdewaard (Es-335)
op plaats 6: Pepe (LP)
op plaats 5: Badman (Strat)
op plaats 4: Mr. Fingers (Jazzmaster)
op plaats 3: Ricktekent (White falcon)
op plaats 2: Barno (Guttlin)
op plaats 1: Orgasmocaster (Thinline)
Grappig, de flying V viel lang geleden bij de introductie ook al niet in de smaak bij de 'traditionele' gibson klanten, en nu blijkt hij ook niet bijster populair....
Mijn lijstje heb ik al ge pm-d, om verwarring te voorkomen zal ik hem niet posten.
Ik vind die V wel supergaaf hoor. Geen gezeik, gewoon keihard rammen op dat ding.
Verder vind ik die Jazzmaster prachtig.
Staan op die aparte photobucket ze allemaal? Toen ik die tegenkwam heb ik het opgegeven het topic verder door te spitten namelijk
en daar houdt het op!
- gibsun (10p)
- Tho
- Veekeren
- orgasmocaster
- dIRE sTRAITS
- swaag
- barno
De gaaaaaroet'n...
Favorieten/bladwijzers