thx folks
Ik had kunnen denken dat ik zou afgerekend worden op die cheapo whiskey. zal in het vervolg een dure Glenlivet in het decor zetten
![]()
thx folks
Ik had kunnen denken dat ik zou afgerekend worden op die cheapo whiskey. zal in het vervolg een dure Glenlivet in het decor zetten
![]()
ziet er goed uit, hoe zit het ondertussen met de andere Guttlin?
no life without music
Deze Guttlin is Af... en het is niet eens de gitaar waar dit topic eigenlijk over gaat (Gretsch alike gitaar). Heb hem gelijktijdig gebouwd maar omdat ik hem af wilde hebben voor een nieuw muziekproject, heeft hij de andere voorbijgestoken. (daar moet ik nu dringend mee verder doen)
Het is traditie te stoefen over de klank en bespeelbaarheid van een verse zelfbouw, maar omdat ik nogal wat vergelijkingsmateriaal heb, kan ik deze keer met recht en rede zeggen: superaxe! en de P90's klinken fantastisch (is eerste Guttlin met P90's en ja, wist het al eigenlijk, dit is echt een P90 model ...)
pics, het zijn er veel, but what the heck, ik zie zelf ook graag foto's in topics.
![]()
Laatst gewijzigd door barno; 30 november 2008 om 16:16
nog foto's
![]()
Hoezo af ? Ik mis nog de merknaam, typeaanduiding en serienummer![]()
Verder blijf ik bij mijn vorige commentaar: dit lijkt niet meer op het werk van een hobbyist, de Guttlins worden er elk model professioneler uitzien.
En nu nog soundsamples
EDIT : wat is de status van die fles Old Smuggler ?![]()
Laatst gewijzigd door Kakihara; 30 november 2008 om 18:40
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
He Barno, dat heb je snel gefikst. Ziet er erg profi uit.
Je kan niets anders zeggen dan top gitaar!
Het model blijft gewoon erg veel mojo hebben vind ik. Ik wil ook een Guttlin!![]()
Favorieten/bladwijzers