Welke wil je nu voordragen?
Welke wil je nu voordragen?
Mja doe dan maar de Fender strat
Weet niet of het van belang is maar goed de specificaties:
Fender Richie Sambora strat
Made in Mexico
Standaard electronica vervangen:
- Lace Sensor in de hals (uit een Clapton strat)
- 60's strat RI single coil
- DiMazio PAF pro humbucket (splitbaar)
- push-pull pot
- Orginele Foyd Rose 2
- Fender custom shop slagplaat (white pearl)
- Custom strap locks (ff de naam kwijt van het merk)
- Nieuwe Fender neckplate met "F" logo erin
- Niet op de foto zichtbaar maar zit ook een white pearl backplate op om de tremelo aftedekken aan de achterkant![]()
deze draag ik voor;
LGX-SA AAA-top, mahonie/esdoorn body, mahonie/ebben toets
maar deze is ook wel geinig (verjaars-/bachelordiploma-gekochte kado..)
de Ibanez Pat Metheny PM-35.. Artcore custom, maar erg lekkere gitaar; Silent/Custom 58 nek pickup, houten knoppen...
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Tja, terecht of niet dat er zoveel Gibsons en Fenders worden Gepost.told you so. Het is weer één groot Gibson/Fender festijn hier.
Ik speel al ruim 20 jaar electrisch gitaar. Sinds bijna het begin speel ik op een te gekke Custom-build Strat. In de loop der jaren is er een The Heritage bijgekomen en enkele Valley Arts gitaren (pre Samick).
Waarom geen Fender of Gibson? In mijn opinie is dat er naast de 2 grote spelers andere merken harder moeten werken, dus meer 'value for money' produceren.
Nu kortgeleden een echte Gibson aangeschaft. Meer dan gaaf... Beter dan de rest??? Nee anders en vooral oorspronkelijk en heel authentiek!!!
Je kan prat opgaan over de kwaliteiten van Jackson, Warmoth, PRS, Peavey, etc. In oorsprong komen de modellen vooral van de 2 'groten'. En je kan niet ontkennen dat deze modellen tijdloos zullen blijven en een statement voor Rock and Roll...
P.s. enkele authenthieke 'buitenbeentjes' daargeleaten zoals Guild en Gretch.
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
The Heritage is eigenlijk stiekem ook Gibson toch
laatst een 535 geprobeerd, zodeknetter wat een gitaar zeg !
en Valley Arts heb ik heel lang echt geweldig mooi gevonden (een zeker oranje'ish sunburst model met emg's.....)
toch heb ik net een Godin en een Ibbi gepost; Godin maakt ook erg fijn uitziende gitaren IMHO hoor... en kwalitatief ook niks om je voor te schamen..!
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Die Ibanez Pat Metheny PM-35 is wel zo godsgruwelijk vetdamnnn
Buh!
Favorieten/bladwijzers