wieweet, ik neem mijn bril mee in ieder geval
http://www.youtube.com/watch?v=30jjKCi-leU
1978 Gretsch Committee Bass
2006 Epiphone Les Paul Standard Plustop Pro // Icetea-burst
1974 Music Man Sixty-five // Tube Rectifier, Grey logo
1991 Ampeg SVT410 (USA) + 2001 Ampeg SVT210 (USA)
't Gewone werk (amps modden en bouwen) gaat gewoon door en 't is alleen maar drukker geworden. Er komt ook nog iemand bij om mee te werken aan de assemblage van amps. Laatst voor het eerst sinds tijden even "vakantie" kunnen nemen.
Formaten en kleuren logo's zijn onlangs bepaald, geduld dus.......................
Zodra het zichtbaar is zien jullie het wel en ik zal het dan ook hier posten.
Als je echt geen geduld (en camera hebt): hij hangt, uitgeprint, in m'n werkplaats.
Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 27 november 2008 om 10:03 Reden: typo
Wat een gezeik in dit topic, zeg.
Wees verdomme blij dat er eindelijk iemand bereid is om zijn zaken met jullie te delen. Op diverse beurzen staan ze in de rij voor een handtekening van Jim Marshall. Wij hebben onze "eigen" Jim.
(En dat niet alleen; Chris is wel DE persoon die verantwoordelijk is voor de eerste serie speakers met TITANIUM handvatten voor een extra vette klank! Bovendien is hij de beste leverancier van Grolsch rubbertjes van voor 1992.)
Anyway, iedereen die in dit topic nog een keer een grote bek heeft, kan op een bezoekje van Rick en ondergetekende rekenen!(Waarbij we het niet zullen laten bovenop je te gaan zitten terwijl we een biertje drinken...{Als je d'r om vraagt ook op de sexy manier, ja.})
Beetje kritiek moet kunnen zeg, t zou ook niet best zijn als iedereen achter de bandwagon aanhobbeld en zijn kont kust.
En zoveel gezeik is er toch niet? Laatste tijd wordt zo'n beetje elk woord wat niet direct met iets instemd als nodeloos gezeik bestempeld...
Favorieten/bladwijzers