Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 665

Hybrid View

Standaard

Tekenend? Dat Fender en Gibson goede gitaren maken ofzo?

Senior Member

Standaard

Tekenend dat de electrische gitaarmarkt alsvolgt verdeeld is: éénderde gibson, éénderde fender, éénderde rest. Inderdaad omdat het goede gitaren zijn. Niet dat je dat niet wist natuurlijk.

Senior Member

Standaard

Dat Fender en Gibson populair zijn, en er als één van de eersten waren. Ook dat ze goede gitaren maken. Maar zeker niet de beste!

Maarja kijk naar de muziekwereld. Populariteit wint altijd van kwaliteit. En populariteit vereist niet altijd kwaliteit...
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

Standaard

er mogen dan veel gibson's en fenders gepost worden, maar dat betekend niet dat 1 van de 2 merken word vernoemd tot mooiste gitaar van gitaarnet 2008
    kan ook makkelijk een ander werk worden..
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Standaard

Ga plaatjes posten!

HATSAAA!
    Buh!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adqeruin Bekijk bericht
    Ga plaatjes posten!

HATSAAA!
    Ja, doe dat eens...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    er mogen dan veel gibson's en fenders gepost worden, maar dat betekend niet dat 1 van de 2 merken word vernoemd tot mooiste gitaar van gitaarnet 2008
    kan ook makkelijk een ander werk worden..
    sure! Dat maakt ook niet uit, zoals al gezegd werd is het tekenend, en mijn voorspelling is tevens uitgekomen

Standaard

Ik wil deze wel opgeven.
    Het is een ingeruilde gitaar die helemaal onder het stof zat en vreselijk was afgesteld. De bedoeling was om m weer te verkopen of te ruilen maar ik ben er langzaam erg verliefd op aan het worden. Heb m hele dagen vast en heb er afgelopen zondag zelfs live op gespeeld... Hele fijne gitaar...

En hij ziet er nog mooi uit ook! Nou nog leren fotograferen...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Ik wil deze wel opgeven.
    Het is een ingeruilde gitaar die helemaal onder het stof zat en vreselijk was afgesteld. De bedoeling was om m weer te verkopen of te ruilen maar ik ben er langzaam erg verliefd op aan het worden. Heb m hele dagen vast en heb er afgelopen zondag zelfs live op gespeeld... Hele fijne gitaar...

Beetje Gibson L5 (geloof ik) achtig! Nice!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Ik wil deze wel opgeven.

Mooi ding!
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten