Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 505 van 1260 EersteEerste ... 54054554955035045055065075155556051005 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.041 t/m 5.050 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Die Grasovka op de achtergrond is geen 'echte' wodka, maar hij is wel lekker he
    Grasovka =

Best.
    Wodka.
    Ever.

Senior Member

Standaard

@ Dreamer's playground : Wat heb je nou hangen aan die muur, die 'strat', 3e gitaar van links? Klira achtig model ofzo? Ziet er wel cool uit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yanniick Bekijk bericht
    De Yamaha ben ik echt heel erg blij mee, ik heb hem voor vrijwel niks kunnen kopen, Ik kocht hem eigenlijk ook alleen maar om buiten mee te spelen of mee te nemen op vakanties maar ik vond hem echt verassend goed! Ik speel er nu erg veel op. Hij klinkt naar mijn mening erg netjes! Hij heeft een erg gebalanseerd geluid, met veel bas maar ook veel hogere tonen. Ik moest in het begin een beetje wennen aan de hals maar dat kwam vanzelf . Ik denk voor de prijs vind je niet veel betere gitaren.
    Ik heb de 12string versie ervan, en je beschrijving is herkenbaar. Behalve dan van de bas, die komt er bij mij niet zo doorheen.

En het volume, tsjah... M'n Seagull knalt 'm eruit, en die heeft slechts 6 snaren..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Senior Member

Standaard

@beld zo te zien is dat een gitaar uit japn jaren 70. beginners gitaren en verkocht onder erg veel merknamen. In het zuiden des lands meestal met de merknaam avora.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Junior Member

Standaard

@ Dreamer's playground : Wat heb je nou hangen aan die muur, die 'strat', 3e gitaar van links? Klira achtig model ofzo? Ziet er wel cool uit
    Ja, geen idee in feite dat is een restauratie project dat al een hele tijd op zich laat wachten.
    Heb 'k gekregen van een vriend, lag in z'n schuur te verkommeren. Staat nergens een merknaam op.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamer's playground Bekijk bericht
    aha, een mens met oog voor detail,

dat is in feite een samick 12 string, maar doordat dat beestje die spanning niet aankon heb 'k daar maar een 6 string van gemaakt en die headstock aangepast.

Bijgevolg heb 'k nu een gewone folk met een giga klankkast een een lekker brede toets die heel goed bij m'n klassieke opleiding past

komt echt een briljante klank van dat ding en dat voor maar €300,- uiteindelijk
    leuk gedaan, wat willen de tekens zeggen?
    no life without music

Standaard

mijn collectie tot nu toe:

van links naar rechts:
    richwood RE-129-BK, richwood RD-12-CEBK, Gibson les paul classic antique.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Standaard

En mr Richwood, is Richwood nou echt beter dan Gibson of was dat maar een fabeltje?

Standaard

zeker een fabeltje!

maar aangezien de gibson een hogere output heeft, klint die harder over mijn versterker, en aangezien mijn versterker niet echt goed is, word het een grote brij van geluid, niet echt mooi dus. op clean klinkt hij wel heel mooi!
    dus mijn volgende doel: een betere versterker!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Standaard

Heel verstandig, en een mooie LesPaul!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten