Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 30 van 67 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 291 t/m 300 van 665
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba Bekijk bericht
    Ach ja smaken verschillen, het meeste wat ik hier langs zie komen is wat mij betreft ook niet te pruimen.
    Ik ga liever voor kwaliteit en is wat anders dan wat een ander heeft dan de zoveelste strat of lp, of het mooie gitaren zijn (die van mij) ? Geen idee.

Btw ik heb het idee dat jij alleen maar naar de vorm kijkt, maar een gitaar is meer dan alleen een vorm, dus de vorm kan lelijk zijn maar de materialen op zich heel mooi.
    Kan ik me wel een beetje in vinden. Soms wordt het juist mooier doordat het een bepaalde exclusiviteit heeft. Gebruikte, onorthodoxe materialen geven die exclusiviteit. Is daardoor misschien voor het oog niet perse mooier maar doordat het dus apart is dus eigenlijk stiekem wel.

Die custom van mij is echt bij lange na de mooiste niet in mijn optiek maar toch heb ik er nog niet een langs zien komen die het van haar kan winnen. Tegenstrijdig of niet dan??
    En dan te bedenken dat er zelfs exemplaren zijn gepost die vrijwel identiek zijn aan de mijne maar nog zijn die niet mooier! Hoe dat kan? Eigenlijk net als bij spruitjes,

gewenning!

Senior Member

Standaard

Om de een of andere reden heb ik een zwak voor de zelfbouwers : ik vind Barno's Supreme Tux zowat het mooiste wat er gepost is, Orreltak wint het gemakkelijk moest er een aparte Les Paul-categorie zijn en G.G.'s zelfbouwstrat is voor mij de mooiste onder de strats ...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Standaard

Joey Handsome: Lelijker kan bijna niet, net zoals die gare bas van je.
    Ben ik de enige die dit een respectloze reactie van 'Joey Handsome' vind, of mis ik iets????
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Ben ik de enige die dit een respectloze reactie van 'Joey Handsome' vind, of mis ik iets????
    't is 't niet waard!

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Kan ik me wel een beetje in vinden. Soms wordt het juist mooier doordat het een bepaalde exclusiviteit heeft. Gebruikte, onorthodoxe materialen geven die exclusiviteit. Is daardoor misschien voor het oog niet perse mooier maar doordat het dus apart is dus eigenlijk stiekem wel.

Die custom van mij is echt bij lange na de mooiste niet in mijn optiek maar toch heb ik er nog niet een langs zien komen die het van haar kan winnen. Tegenstrijdig of niet dan??
    En dan te bedenken dat er zelfs exemplaren zijn gepost die vrijwel identiek zijn aan de mijne maar nog zijn die niet mooier! Hoe dat kan? Eigenlijk net als bij spruitjes,

gewenning!
    Idd herkenbaar, een paar van mijn gitaren (b.v. die hier gepost zijn) zou ik als iemand hem zou beschrijven mogelijk niks vinden, suoerstrat model heeft b.v. nie mijn voorkeur en ook een soort strat met 1 lange punt klinkt voor mij niet echt aantrekkelijk. En toch vind ik het prachtige gitaren.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    mooie goldtop!
    ..en hij speelt nog beter!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht

Die custom van mij is echt bij lange na de mooiste niet in mijn optiek maar toch heb ik er nog niet een langs zien komen die het van haar kan winnen.

Dit is net als bij vrouwen. Als je er eentje vindt waar je ECHT van houdt, dan kan het je geen ruk schelen hoe mooi andere zijn. De band die jij hebt met je vrouw/gitaar overstijgt dan elke andere vorm van verleiding. Mensen die al het geluk gehad hebben om van echte liefde te kunnen proeven, zullen mij wel begrijpen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    Dit is net als bij vrouwen. Als je er eentje vindt waar je ECHT van houdt, dan kan het je geen ruk schelen hoe mooi andere zijn. De band die jij hebt met je vrouw/gitaar overstijgt dan elke andere vorm van verleiding. Mensen die al het geluk gehad hebben om van echte liefde te kunnen proeven, zullen mij wel begrijpen.
    Wauw... extreme diepzinnigheid op de zondagmiddag Respect

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    het fijne is bovendien dat je, mocht je dan toch nog verleid worden door een ander exemplaar, je jezelf ongestraft kan laten gaan daar houdt de vergelijking dus wel op ...

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Idd al gaat het soms nog verder met vergelijkingen..Moet je eens kijken hoe gauw ze allebei ontstemd zijn.. of in mineur

Alle gekheid terzijde, LPCL je hebt het bij het rechte eind hoor met je diepzinnigheid op de doordeweekse zondag.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten