Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 632 van 1214 EersteEerste ... 1325325826226306316326336346426827321132 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.311 t/m 6.320 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Marco, heb je naast deze Pedaltrain ook nog een koffertje waarin je je snoeren, snaren, plectra e.d. opbergt? Zo ja, dan kun je in dat koffertje een klein stekkerblokje maken met daarin de adapter van de Pedaltone en je One Spot. Dan een klein break-out boxje maken met twee adapter-ingangen. Koop een paar meter 4x0,75 qmm kabel en een wartel. Zet die wartel ook op het break-out boxje en laat die kabel er ook doorheen gaan. Sluit aders 1 en 2 aan op de eerste adapter ingang en aders 3 en 4 op e andere uitgang. Aan het andere eind van de kabel zet je op dezelfde manier twee adapterplugjes: de ene (met een lange schacht) voor de Pedaltone en de andere voor je andere pedaaltjes. Overigens kan ik die 4-aderige kabel ook wel leveren.

Oeps!!
    Even vergeten..... Mocht je in de toekomst een reverbpedaal op de FX-loop van de PDT aansluiten, dan moet deze met een andere adapter worden gevoed dan die je wah en PB voeden, anders krijg je gegarandeerd brom.
    He Dennis, da's op zich best een goed idee, doe jij het ook zo? Maar wat je zegt, er komt nog wel een reverbje op te liggen, dus dan wordt het al lastig. Zat al te kijken naar de Burkey Flatliner, maar de AC output doet 'maar' 1000mA, terwijl de Koch liever 1500 wil. Misschien toch maar stekkerblokje op het board...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude Bekijk bericht
    ik ga morgen beginnen aan het verbouwen van mijn showmaster 48 case... fotootje van jouw binnenkant is zeker welkom hier !!!!

ik heb helaas geen foto's van mijn binnenkant En de plank zit nu al dichtgeschroefd. Ben benieuwd naar de uitkomst van jouw verbouwing!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    Als je een keertje een foto'tje kan schieten hoe je dat gedaan hebt zou tof zijn!
    Ik vind dat ik de kabel van mn switch nog niet echt fantastisch weggewerkt heb.

http://img88.imageshack.us/my.php?image=dscf3506lq7.jpg

.

Beetje gekke foto, maar hopelijk heb je hier wat aan Herman. Ik zag trouwens in een ander topic dat je een creme-witte strat had aangeschaft. Gaaf man, ik heb echt precies dezelfde. Bovendien speel jij ook op een Twintone I Cuwl

Hoe heb jij trouwens nu je footswitch weggewerkt?
    Laatst gewijzigd door Valerius; 23 november 2008 om 20:55 Reden: prutsert

Senior Member

Standaard

Mijn pedalboard, geen streling voor het oog maar wel voor het oor

closeup van de sun face wah:

Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Senior Member

Standaard

Nice! Box of Rock! Maat van me heeft dat pedaaltje ook. Lekker smerig!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Als ik jou was zou ik die onderste plank gewoon ook zwart spuiten. Is maar een klein beetje werk terwijl het er waarschijnlijk direct een stuk strakker uit ziet!

@ Valerius,

Dankje man. Stratje over een Koch met een beste peper in z'n reet is prima combinatie!

Die foto kan ik wel wat mee. Heb hem op het moment dus niet weggewerkt, dat is het probleem een beetje. Ik heb hem nu maar onder alle patchkabels gedrukt en dan komt hij ergens aan de achterkant weg onder een berg stroom/patchkabels. Samen met de kabel van m'n stekkerdoos trouwens, die is ook niet "echt" weggewerkt.

Ik wil in m'n nieuw bak (die er uiteindelijk toch wel aan komt ) ook iets hebben waar ik aan de achter kant gewoon een netkabel voor de stekkerdoos oid in kan prikken, en het liefst ook iets waar ik de kabel m'n footswitch zo in kan prikken. Vandaar dat ik nu even met wat onderzoek bezig ben.
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Nice! Box of Rock! Maat van me heeft dat pedaaltje ook. Lekker smerig!
    Inderdaad !

Heel content van dit wonderdoosje, Zvex rules!!!
    Fender Blackface family

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    Als ik jou was zou ik die onderste plank gewoon ook zwart spuiten. Is maar een klein beetje werk terwijl het er waarschijnlijk direct een stuk strakker uit ziet!
    Je hebt gelijk, maar dan moet ik heel die plakzooi eruit gooien
    Van uitzicht stelt het niet veel voor, ik een dubbele bodem moeten maken waar ik de vorm van de effecten uitsnij, maar om de maand verander ik wel eens van plaatsing.
    Fender Blackface family

Member

Standaard

Ik ben net klaar met het bouwen van mijn pedalboard, alleen mijn wah pedaal ontbreekt nog (misschien ga ik er een zelf bouwen, ik weet anders nog niet helemaal welke ik wil), vandaar dus de lege ruimte naast mn volume pedaal (die ik even met een hum destroyer heb opgevuld, maar die komt later onder het afgedekte deel)

Maak je geen zorgen, de hum destroyer zit alleen tussen mn tuner output van mn volume pedaal en de tuner.

Senior Member

Standaard

strak paul-lenders style boardje...(of hoe heette die pedalboardbouw knakker ook alweer...??)

Senior Member

Standaard

Ziet er super uit! Kan je mij vertellen hoe je aan dat midichassisdeel komt?
    By the way: ik heb een hum destroyer in mijn rackje en ben er erg tevreden over. Ook Paul Lenders was er niet negatief over...

Groetjes Bram

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten