@ Shaggy,
welke blade heb je dan uit de Texas serie?
@ Shaggy,
welke blade heb je dan uit de Texas serie?
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
de texas standard pro: nieuwprijs ca 600 euro, 2ehands 450
Body Wood: North American Alder
Neck Wood: Hard Rock Maple
Fingerboard: Rosewood or Maple
Headstock Finish: Natural Gloss
Hardware Finish: Chrome
Tuners: Vintage Style
Tremolo: M-54Vintage Style
Pickguard: Vintage Mint Green
Pickups: 3 VS-1 Single Coils
Electronics: VSC-3 - Treble/Bass Boost and Mid Boost
Switching: 3 Position Mini Switch
Colors: B, 3TS, CAR, LPB, OW, SNB, SFG
je hebt ook nog de goedkopere texas classic, vintage met alleen midboost en de deluxe met de lh55 humbucker die ook in de R series zitten.
Opinions are like azzholes, everyone has one and they usually stink.
P.S Your dinner is ready!
jah, ik ken ze wel, classic was leuk, maar heb meer te besteden, die standard pro was wel gaaf, vooral met die boost!
ik heb pas ook op de Texas Vintage gespeelt...
was wel supergaaf...
zou het liefst HSS willen, maar die Deluxe heeft alleen maar rosewood toets, en ben vooral voor maple!
zolang ik gewoon lekker clean kan spelen en op het brugelement een klein beetje fatsoenlijk kan scheuren ben ik al snel tevreden!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender StratocasterOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
De Yamaha ben ik echt heel erg blij mee, ik heb hem voor vrijwel niks kunnen kopen, Ik kocht hem eigenlijk ook alleen maar om buiten mee te spelen of mee te nemen op vakanties maar ik vond hem echt verassend goed! Ik speel er nu erg veel op. Hij klinkt naar mijn mening erg netjes! Hij heeft een erg gebalanseerd geluid, met veel bas maar ook veel hogere tonen. Ik moest in het begin een beetje wennen aan de hals maar dat kwam vanzelf. Ik denk voor de prijs vind je niet veel betere gitaren.
De Valvestate was ik erg tevreden mee tot de potmeter kapot ging, en die is momenteel nog steeds niet vervangen omdat ik niet weet waar dat kan / of kan laten doen. Het is een combo versterker dus niet volledig buizen. Ik heb er een aantal gigs mee gespeeld en daar voldoet die prima aan!
Hopelijk heb je hier wat aan!![]()
valvestate=leuke amp, maar pedalen wil hij niet lekker pakken... Is mijn eigen ervaring.
Ik mocht maar één muur behangen van m'n vrouwde rest staat over het huis verdeeld.
bijgevolg:
![]()
wat voor een headstock heeft die voorlaatste?
no life without music
aha, een mens met oog voor detail,
dat is in feite een samick 12 string, maar doordat dat beestje die spanning niet aankon heb 'k daar maar een 6 string van gemaakt en die headstock aangepast.
Bijgevolg heb 'k nu een gewone folk met een giga klankkast een een lekker brede toets die heel goed bij m'n klassieke opleiding past
komt echt een briljante klank van dat ding en dat voor maar €300,- uiteindelijk
![]()
Favorieten/bladwijzers