Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 67 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 665

Standaard

Ik heb de voorlopige kandidaten in een lijstje gezet, online, dat leek me toch het makkelijste. Zo gaat de stemming ook wat vlotter verlopen. Bedankt voor de tips...

http://photobucket.com/gitaarnet2008

Ik zal de lijst aanvullen, laat me iets weten als je je foto zou willen veranderen of als ik al iemand vergeten zou zijn. Laat de rest maar komen.
    Laatst gewijzigd door Badman; 20 november 2008 om 17:36

Senior Member

Thumbs up

Genoeg mooie gitaren, zo te zien!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

Standaard

Die rickenbacker van episua is erg mooi
    Wat mij betreft nummer 1.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium Bekijk bericht
    In het geval van gitaren moet er wel iets heel raars aan de hand zijn, wil het geen Fender of Gibson zijn. Vooral omdat gitaristen net als andere mensen gemiddeld nogal conservatief zijn. Pure schoonheid zit niet in herhaling, maar in vernieuwing. Helaas blijken vernieuwende ontwerpen meestal parels voor de zwijnen. Mensen zijn zo geconditioneerd, dat ze iets als mooi ervaren wanneer het aansluit bij wat ze al kennen. Kom je toch weer bij de strat en LP
    Mogelijk, mogelijk.....
    En de duurdere modellen waar de meeste van ons alleen maar van kunnen dromen zullen ook meer stemmen trekken dan een low-budget kopie van een bekend en populair model.

Maar daarmee is de uitslag nog lang niet zo eenvoudig te voorspellen als jij ons wil laten geloven. Tenslotte moet een mooie strat concurreren met 10 andere mooie strats, waaruit iedere verstokte strat-liefhebber een keus moet zien te maken. Hetzelfde geldt uiteraard voor de Les Paul, een zeer geliefd model, maar met een aanhang waarin ieder individu zijn voorkeuren heeft voor bepaalde kleuren ed.
    Maar er is maar 1 Gretsch als die van Skiets (om maar een voorbeeld te noemen...). Ik moet het nog allemaal maar zien.

Best grappig, dit topic.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium Bekijk bericht
    Helaas blijken vernieuwende ontwerpen meestal parels voor de zwijnen.
    Hej...

Standaard

zo, mijn richwood verwijderd en post nu mijn nieuwe gibson

hier is die:
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Mogelijk, mogelijk.....
    En de duurdere modellen waar de meeste van ons alleen maar van kunnen dromen zullen ook meer stemmen trekken dan een low-budget kopie van een bekend en populair model.

Maar daarmee is de uitslag nog lang niet zo eenvoudig te voorspellen als jij ons wil laten geloven. Tenslotte moet een mooie strat concurreren met 10 andere mooie strats, waaruit iedere verstokte strat-liefhebber een keus moet zien te maken. Hetzelfde geldt uiteraard voor de Les Paul, een zeer geliefd model, maar met een aanhang waarin ieder individu zijn voorkeuren heeft voor bepaalde kleuren ed.
    Maar er is maar 1 Gretsch als die van Skiets (om maar een voorbeeld te noemen...). Ik moet het nog allemaal maar zien.

Best grappig, dit topic.
    Precies. En dit is ook de reden waarom ik nog stiekem de ongezonde hoop heb dat mijn SL2H misschien toch nog een top 10 plaatsje kan veroveren...

Member

Thumbs up

Mooie gitaartjes allemaal.
    Goed moment om mijn nieuwe aanwinst effe te showen.
    Music Man Y2D Morse

Laatst gewijzigd door Gaby; 20 november 2008 om 21:51

Senior Member

Standaard

@ Gaby: Wow wat is dat voor een finish!?

Senior Member

Standaard

Kermisbakburst
    Nee, serieus: hij is ZO afschuwelijk dat hij best sexy is. En music mans zijn gewoon per definitie geil...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten