Reissue of niet, maakt toch eigenlijk geen zak uit voor dit topic. M'n topic verwijdert, laat ook maar, dat ,mekaar opgeilen met gear gaat ook eigenlijk nergens over......
Te Koop:
'06 Fender Std. strat. (mexico), Als Nieuw! Candy Apple, Eur. 400,-
'82 (vintage) Tokai GoldstarSound ST65 strat. , Metallic Red, Eur. 800,-
Als iedereen een top 5 of top 10 inzend waarbij nummer 1 10 punten krijgt en nummer 10 1 punt, dan krijg je een goed idee van wat er door de meeste mensen geapprecieerd wordt en wat de mensen behoorlijk koud laat. Is toch leuk?
Indien je dat niets vindt, blijf dan gewoon weg.
Doen er lekker nog ééntje bij:
Persoonlijk vind ik die Custom '62 strat ontzettend mooi.
Laatst gewijzigd door Angel; 19 november 2008 om 20:39
Waarom is MIDI zo lastig?
Angel: Dat is de mooiste!
Man elke keer als ik dat ding zie krijg ik GAS![]()
Misschien niet voor JOU, maar wel voor de mensen op dit forum. Jij weet waarschijnlijk al langer dan vandaag wat JIJ de mooiste gitaar vindt. Maar daar gaat dit topic niet over, dit gaat over wat deze commuity uitroept tot de mooiste gitaar.
Hetzelfde kan je zeggen over elke verkiezing. Bijvoorbeeld een miss verkiezing. Daar is het ook zo dat er een dame wordt uitverkozen tot mooiste. Of dat zo is, dat kan niemand zeggen, want schoonheid is subjectief. Maar volgens de GROEP mensen die gestemd hebben, is degene die gewonnen is de mooiste.
En daar gaat dit topic over.
Je bent natuurlijk niet verplicht om het eens te zijn met de uitslag.
ach natuurlijk is zo'n verkiezing nonsense, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet leuk kan zijn ...
Het zal nooit echt zinnig zijn maar mss zou zo'n verkiezing iets meer "waaheidsgehalte" hebben als er wat categoriën waren zoals Tele, strat, LP, ES , Stagg... ik weet het, dan houdt het weer niet op, maar soit
Favorieten/bladwijzers