Druk voor aan het sparen.
Druk voor aan het sparen.
zucht, die vergadering dat *zucht * LP's, *brrr* tele's, en *gaap* strats de beste gitaren zijn heb ik kennelijk gemist. LP's kan ik enigszins nog wel begrijpen, mooie ronde vormen, veelzijdige klank, maar die fenders jongens, het is voor mij een raadsel waarom iedereen en z'n oma zo'n kreng heeft liggen, ze zelfs met een ketting achter de auto hangen om zo de illusie te wekken dat-ie al 40 jaar regelmatig afgeragd wordt.
Maar goed, moet iedereen lekker zelf weten. Als iedereen mijn smaak had, werd het ook maar saai?
Ik heb er liever zo eentje:
Ik heb so wie so niet op solid bodies, ik mis die extra hollowbody druk in het geluid. Moest ik er toch een hebben, dan zoiets:
![]()
Schechter Ultra III CRM
En als we toch bezig zijn. Op zo'n ding zou ik wel graag m'n pols willen vernaggelen.
![]()
ben bezig mn mex strat die kant uit te werken met 3ply zwarte slagplaat, en de gouden hardware gaat eraan komen.
![]()
Fender Standard Strat/Tokai Love Rock-->GT8/TS9-->Hotrod Deluxe
Ibanez Artwood 1000ECE-NT -->Hotrod Deluxe
ik gas momenteel verschrikkelijk op deze gitaar:
of de rode, die is ook goed. maar dat groen doet t m voor mij.
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Er is maar 1 gitaar die ik echt graag zou willen...
En ik zit er aan te denken om mn Yamaha pacifica om te bouwen tot een (ongeveer) jemals dat gaat natuurlijk, maar ik denk 't wel...
Gear: Fender Road worn player HSS / Squier vintage modified strat / Yamaha Pacifica 112j / Dylon (aria) Strat / Yamaha APX300 acoustic / Richwood Bass / Bugera 333XL / Fender FM212 / Boss GT-10
De signature gitaar van Mark Morton (Lamb of God)
![]()
Hamer Monaco Jazzburst:
Kwijl!
Wooow!!
Of deze..
![]()
Favorieten/bladwijzers