Na alle vorige gezien te hebben, mag ik al blij zijn dat ik 1 puntje krijg, maar dit is mijn mooiste:
Gibson Les Paul Standard Darkburst 2005
![]()
Na alle vorige gezien te hebben, mag ik al blij zijn dat ik 1 puntje krijg, maar dit is mijn mooiste:
Gibson Les Paul Standard Darkburst 2005
![]()
Laatst gewijzigd door stonerdaf; 18 november 2008 om 09:20 Reden: toevoeging
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
Een van de bruutste nummers ooit vind ik tog wel Doomsayer, van Hatebreed.
moet je opzetten als je met je moeder in de kamer zit, terwijl zij angstig toekijkt hoe jij de tafel doormidden springt en het servies kapot gooit
Epiphone Slash Signature!
meh, ze lijken allemaal op elkaar. Ze zijn allemaal ook mooi, maar niets speciaal. Tis al de zoveelste LP die passeert met een burstje en een flametop. Of zwart met gouden hardware.
Been there, done that, bought the T-shirt, niets nieuws, wel mooi. Mijn punt is: als je op 1 LP stemt, moet je op ze allemaal stemmen, want de ene is nauwelijks mooier dan de andere. Ze zijn allemaal practisch hetzelfde. En iedereen heeft er wel eentje.
Hetzelfde met Fenders.
Voor mij heeft de originaliteit van de gitaar toch ook invloed op wat deze verkiezing zal worden. Zo kan ik die Rickenbacker 330 (zelfs al vind ik hem lomp) of die speciale tele van Orgazmocaster, beter apprecieren dan alle LP's/PRS'en die ik hier zag passeren.
mod-edit: hou je aub aan de gestelde regels. Zo houden we het leuk.
een foto? sorry, dat heb ik dus gemist. ik heb die zwarte LP al weggehaald.
nogmaals dus.
Laatst gewijzigd door Orpheo; 18 november 2008 om 11:57
Bij deze doet mijn ESP Horizon NT ook mee.
Ik ben er sinds kort (ein-de-lijk reactie van ESP) achter dat deze early nineties ESP Horizon hoogstwaarschijnlijk een custom order was (bij ESP weten ze het zelf ook niet zeker) omdat soortgelijke Horizons uit die tijd allemaal een Floyd Rose hadden. Ik beloof vanmiddag betere foto te plaatsen dit is eigenlijk een schande.
Saillant detail is de pre-lawsuit drooping headstock
Al met al een heel bijzonder gitaartje
Gear
ESP Horizon NT
Aria Pro II RS-Wildcat
Epiphone Les Paul Special II TE KOOP!!!
----------------
Line 6 Spider II 30 TE KOOP!!!
----------------
Oorspronkelijk geplaatst door tomluijten
Laat ik mijn gitaar dan ook maareven inde strijd werpen, PRS CU24 2001 McCarty Sunburst:
![]()
Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch
Als we zo gaan beginnen smijt ik die van mij er ook nog eens tegenaan! :P
Mijn PRS Custom 22 Whale Blue ....
"You have enemies? Good.
That means you've stood up for something, sometime in your life."
Winston Churchill
Erg mooi die Koa strat Orpheo, alleen doordat dat middelste element mist lijkt hij niet af... En zit er een kras op die koa top ?![]()
Te koop:
Marshall 4x12 met originele g12-65's
mijn Dotje voor mij.
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Favorieten/bladwijzers