Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53

Discussie: Toch niet weer...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    ah, wat denk jij dat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb de boel even open gehad en als ik de inwendige schakelaar met mn vingers los maak (schakel) hoor ik dus bij 1 stand een soort brom.
    hehe, ik lijk je persoonlijke lexyclopedie wel

Die brom bij een stand moet volgens mij de pickup zijn die werkt. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik weet wel dat ik ook een keer exact hetzelfde heb gehad met mijn les paul, en toen bleek de brug pickup kapot te zijn.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    hehe, ik lijk je persoonlijke lexyclopedie wel

Die brom bij een stand moet volgens mij de pickup zijn die werkt. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik weet wel dat ik ook een keer exact hetzelfde heb gehad met mijn les paul, en toen bleek de brug pickup kapot te zijn.

nou hoe dan ook ,die schakelaar moet toch vervangen worden, want hij is afgebroken en steekt nog maar een klein stukje uit. Als dat niet helpt, zal ik even verder moeten zoeken. (ik meen het element toen ik hem net had wel even gehoord te hebben, maar dat kan dus ook zn laatste adem zijn geweest RIP)
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Update:

3 standen schakelaar vervangen en alles werkt prima. Ik ga hem vanmiddag ophalen!
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten