Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 53

Discussie: Toch niet weer...

Standaard

Aha, dat type startuners is er vanaf 1973.

Alle verhoudingen in de afmetingen, hardware en electronica die ik zie is identiek aan Ibanez. Enige afwijkende is dus de Custom fretmarkers. Hij komt wel uit dezelfde fabriek.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2350 Bekijk bericht
    Aha, dat type startuners is er vanaf 1973.

Alle verhoudingen in de afmetingen, hardware en electronica die ik zie is identiek aan Ibanez. Enige afwijkende is dus de Custom fretmarkers. Hij komt wel uit dezelfde fabriek.

Nou dan is 50 euries wel een aardige deal dacht ik. Er komt alleen geen geluid uit het brug element. Ik denk zelf aan de 3 standenschakelaar. In ieder geval bedankt voor de info. Die Maxons zaten inderdaad ook in mn 71-72 LP van Ibanez en het gekke is: ik vind ze wel lekker klinken eigenlijk en ze hebben aardig wat output ook.

ik zal hem wel meenemen als het er een keer van komt
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Heb je de driestanden schakelaar al driehonderdvierendertigduizend keer heen en weer gerost? Niet te subtiel doen. Dat lost het probleem vrijwel zeker op.

Standaard

Heb je de driestanden schakelaar al driehonderdvierendertigduizend keer heen en weer gerost? Niet te subtiel doen. Dat lost het probleem vrijwel zeker op.
    Eh nee, zal het eens proberen

Senior Member

Standaard

Dat is nou eens een oplossing

Standaard

Heeft niet echt geholpen. Wat me wel opvalt is dat hij het in de bovenste stand doet, maar in de middelste stand precies hetzelfde klinkt. Is dat normaal als de onderste stand het niet doet?

Standaard

Middelste stand is beide elementen "aan" (eigenlijk "niet uit"). Als dan één element niets doet klinkt die stand dus het zelfde als het ene element wat het wel doet.

Standaard

Middelste stand is beide elementen "aan" (eigenlijk "niet uit"). Als dan één element niets doet klinkt die stand dus het zelfde als het ene element wat het wel doet.
    heb hier nu geen LP om te testen, maar als je in de middelste stand een van de twee volume knoppen dicht draait hoor je toch helemaal niets meer ook al staat er dan maar 1 uit?

Senior Member

Standaard

Dat hoeft volgens mij niet, hangt van de wiring af.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Dat hoeft volgens mij niet, hangt van de wiring af.
    ah, wat denk jij dat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb de boel even open gehad en als ik de inwendige schakelaar met mn vingers los maak (schakel) hoor ik dus bij 1 stand een soort brom.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten