Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 231 van 622 EersteEerste ... 131181221229230231232233241281331 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.301 t/m 2.310 van 6220

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Benieuwd hoeveel ervaring jouw leraar heeft...

Met alle respect hoor, maar uit ervaring weet ik dat leraren niet altijd even goed zijn in de gitaren zelf. Kleine mirakels op vlak van spelen, maar waarop ze spelen boeit velen niet. Eigenlijk is dat iets om jaloers op te zijn...
    waarschijnlijk zijn de meeste gibsons beter, mooier etc dan epiphones.
    en inderdaad mischien heb ik dan wel een luckyshot.
    maar als er werkelijk verschil zit in sustain, klank, etc.. vind ik het wel noemenswaardig.

bovendien heb ik de indruk dat ie juist veel verstand van zaken heeft.
    maar dat terzijde.. als het al iemand opvalt die nauwelijks verstand van zaken heeft, is het wel een hele trieste gibson geweest
    maar.. waar ligt het dan precies aan?
    ik neem elke epiphone lespaul dezelfde hardware heeft..

Senior Member

Standaard

Hout. Elk stuk hout is anders, moet je maar een beetje geluk mee hebben. Alsook de afwerking, montage en bijgevolg de kwaliteitscontrole; deze is niet altijd even strikt bij Epiphone (en blijkbaar bij Gibson ook niet meer )
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

Standaard

Ok, het kan niet op tegen het Gibson / LTD LP geweld op, maar dit is mijn Richwood RE125

Eerst gitaar, echt geen idee waar hij van gemaakt is, maar ik weet wel dat ze voor meer worden ingeschat door mensen (collega en gitaarleraar die samen toch wel goed zijn voor 50 jaar gitaar spelen ).

Alleen om het sentiment doe ik hem niet weg, maar wanneer ik nog een LP zou kopen word het of een double cut met P90's (gewoon cool en zie je weinig) of een Standard (Studio en Standard verschil lijkt me zo groot voor pakweg 300 euro).
    Laatst gewijzigd door DaWi; 17 november 2008 om 19:56

Standaard

ik ga woensdag een gibson classic antique kopen.
    maar ik hou mijn richwood er ook mooi bij
    de richwood speelt zo ongelovelijk soepel, en dan vind ik hem nog geeneens zo verkeerd klinken
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    ik ga woensdag een gibson classic antique kopen.
    maar ik hou mijn richwood er ook mooi bij
    de richwood speelt zo ongelovelijk soepel, en dan vind ik hem nog geeneens zo verkeerd klinken
    Zit je wel mooi aan je nick name vast

Standaard

verdomme nou..
    kan ik deze veranderen?
    achja, normaal heet ik overal schwantz34.
    want kevin schwantz werd in 1993 wereld kampioen gp 500 (motor races) en mijn vader is motor gek en ben dus naar hem vernoemd. en 34 vanwege dat hij altijd met nummer 34 reed.
    maar dat leek me een beetje ongewoonlijk op een gitaar forum
    en ik had toen mijn 1ste eigen gitaar gekocht, een richwood dus, vandaar.
    (ik heb dus ongeveer 2,5 jaar op een klassieke gitaar van mijn moeder gespeeld.)
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Hahaha,

Heb je wel eens gehoord van jeremy Mac Williams?
    Doe maar een googlen

Wel plaatjes van je nieuwe maken heh!!
    En dan niet met je aftandse gsm maar een gibson waardige camera

Standaard

komt me wel een bekend voor de naam mcwilliams!
    is dit hem?
    bij de nieuwe ktm?
    gaat hij misschien weer in de moto gp rijden met dat ding?

en ik ga zeker met een gibson waardige camera foto's maken!
    even die digitale van mijn moeder pakken en dan zullen er hele mooie gevolgen zijn

Standaard

schwans heeft toch een hele lullige betekenis of ben ik nou mispoes?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Standaard

ja in het duits, alleen is het "schwantz"

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten