Weer een stapje verder....
Laney babelswitch. morgen beetje solderen en later nog wat pedaaltjes in de 2 loops... ben erg benieuwd!
Weer een stapje verder....
Laney babelswitch. morgen beetje solderen en later nog wat pedaaltjes in de 2 loops... ben erg benieuwd!
Screw you guys, I'm going home!!!!
Mooi hoor, Nocki! Wel grappig om te zien dat je in een rack van 12HE maar 1 multi-effect hebt zitten. Overigens lijkt dat me ook wel genoeg, daar niet van.
https://soundcloud.com/paul-van-egmond/
"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.
Als je de GForce goed programmeert, heb je ook niet meer nodig.
Toch heb ik al tegen Nocki gezegd dat hij zijn ruimte efficiënter kan indelen, maar ja, wie niet horen wil ;-)
Morris
Nocki, ziet er toch kick ass uit man!
http://madriaens.wix.com/morris
----------------------------
Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)
Hihi. Bedankt.
Het klopt dat het simpeler en easier kan. Maar het voordeel is dat ik dit rack niet altijd op deze manier gebruik. Het bovenste rack neem ik mee naar de kerk waar ik al een amp en wat fx heb staan. Hoef ik de onderste 2 niet mee te nemen.
Voor kleine dingen hoef ik alleen de 2 onderste racks mee te nemen wat stand alone ook prima werkt.
En als ik straks nog een klein buizencombotje neerzet in de oefenruimte van mn band wordt het helemaal makkelijk want dan gaat of alleen de middelste mee of beide...
Hoe langer ik er over na denk hoe makkelijker het word :-) Maar dat het kleiner en makkelijker kan dat staat buiten kijk, dat is absoluut zo...
De grote van mn rackjes is ook altijd het probleem geweest. onder de 6 HE krijg je haast niks mee. 8 He is te laag om te duwen maar vanaf 8HE begint het ook veel te zwaar te worden... dit blijft makkelijk te dragen...
Ik ben erg benieuwd naar de babelswitch... hij doet het maar ik heb nog niks aangesloten... morgen eens gauw doen!
Hey Nocki!
Hoop dat de babelswitch zijn ding doet voor je! De Z-11 bevalt mij prima, binnen drie minuten was het geheel geprogrammeerd.
Laat het even horen!?
Greetz,
Bram
Hee Bram, Bedankt. Fijn dat ie het doet!
Ik houdt je op de hoogte! Probleem is tijd.... werk werk werk...
Dat 3de ding in het bovenste rack (1/2 19")...wat is dat?
Gave setup hoor!
Staat het 2de rack nou iets rechts van het midden van het onderste?? Dacht dat die plastic racks op elkaar gestapeld konden worden? Verder wel stevig?
Zou je ook een foto v.d. achterkant kunnen maken?
Laatst gewijzigd door hole; 15 november 2008 om 09:43
lijkt me een wireless dingetje.... ?
Wireless idd. Ben al een tijdje aan het kijken voor een andere om te kijken of tie beter klinkt maar ik vindt er staads maar geen. Ik ben al 5 of 6 jaar enorm blij met deze wireless...
Favorieten/bladwijzers